Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Moneybookers?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg har set lidt på Moneybookers - lidt ligesom PayPal, men lidt mere udvidet. Er der andre der bruger dem og bliver de så brugt af kunderne?

Gode/dårlige historier modtages gerne :-)

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:22

Jeg synes at det største fordel med Moneybookers i forhold til PayPal er at de ikke tillader chargeback. Så for en sæger er det meget mere sikkert.

Kommer snart...

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 14:40

tænkstort:

Jeg synes at det største fordel med Moneybookers i forhold til PayPal er at de ikke tillader chargeback. Så for en sæger er det meget mere sikkert.

Bliver de så meget brugt af dine kunder? Og kan man så uden videre tage alle de kort fra de forskellige lande som de viser på deres side?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:59

:) jeg har ikke erfaring med dem som sælger (da jeg ikke har noget webshop og er igang med et projekt) men jeg har erfaring med dem som bruger/køber.

Jeg har ikke oplevet noget negativt med dem. Der er sikkert andre herinde der har mere erfaring med dem end mig.

Kommer snart...

Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:00

Jeg benytter MoneyBookers (MB) en del som sælger, har gjort det i en 10 mdr.

Deres kundeservice er mil foran PayPal og også WebMoney, de andre 2 store. Hurtige, menneskeskrevne svar.

Jeg har haft nul chargebacks fra MB, men i teorien kan de ske, hvis køberen bruger kreditkort og får sin bank til at stå for det. Sådan forstår jeg det. WebMoney er 100% chargeback-frit, men kun optimeret til russisk talende.

Det er kun ca 6 mdr siden MB virkeligt begyndte at arbejde på deres shop løsning, men det er gået stærkt, kun i den rigtige retning. Hvis ikke mine amerikanske kunder elskede skurkene fra PayPal, ville jeg hoppe over til MB straks. Gør det måske alligevel.

Hvis du har danske/europæiske kunder, tror jeg de vil tage lige så godt imod MB, som PayPal.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)