Kære Magento eksperter, En kunde gjorde mig pludselig opmærksom på, at hun ikke kunne betale via Epay på min shop. Hun ryger direkte tilbage til forsiden når relay scriptet kaldes. Det gør jeg så også selv og jeg kan se at det har været et problem for andre kunder siden den 14.7. Hvad kan der dog være galt, når dette pludselig sker? Jeg har ikke skiftet template eller noget som helst andet. Jeg har haft kontakt til Epay, men udvikleren af modulet er ferie.. så PLEASE, er der nogen der kan hjælpe og evt kigge på min shop? |
Simona - Uniquebook:Kære Magento eksperter,
En kunde gjorde mig pludselig opmærksom på, at hun ikke kunne betale via Epay på min shop. Hun ryger direkte tilbage til forsiden når relay scriptet kaldes. Det gør jeg så også selv og jeg kan se at det har været et problem for andre kunder siden den 14.7.
Hvad kan der dog være galt, når dette pludselig sker? Jeg har ikke skiftet template eller noget som helst andet.
Jeg har haft kontakt til Epay, men udvikleren af modulet er ferie.. så PLEASE, er der nogen der kan hjælpe og evt kigge på min shop?
Hej Simona.
Tag lige et kig på denne: http://magentoguiden.dk/magento/vejledning/betalingsmodul.asp#activation
især:
"Hvis I ønsker at benytte betaling i eget layout, er det vigtigt at I deaktiverer indstillingen "System" -> "Configuration" -> "Web" -> "Session Validation Settings" -> "Validate REMOTE_ADDR". Deaktiveres denne indstilling ikke, vil I blive redirected til forsiden når relay-scriptet kaldes. Et screen-shot af denne indstilling vises nedenfor: "
God vind med shoppen!