Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento hjælp søges - Epay virker pludselig ikke

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Magento eksperter,

En kunde gjorde mig pludselig opmærksom på, at hun ikke kunne betale via Epay på min shop. Hun ryger direkte tilbage til forsiden når relay scriptet kaldes. Det gør jeg så også selv og jeg kan se at det har været et problem for andre kunder siden den 14.7.

Hvad kan der dog være galt, når dette pludselig sker? Jeg har ikke skiftet template eller noget som helst andet.

Jeg har haft kontakt til Epay, men udvikleren af modulet er ferie.. så PLEASE, er der nogen der kan hjælpe og evt kigge på min shop?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:53

Simona - Uniquebook:

Kære Magento eksperter,

En kunde gjorde mig pludselig opmærksom på, at hun ikke kunne betale via Epay på min shop. Hun ryger direkte tilbage til forsiden når relay scriptet kaldes. Det gør jeg så også selv og jeg kan se at det har været et problem for andre kunder siden den 14.7.

Hvad kan der dog være galt, når dette pludselig sker? Jeg har ikke skiftet template eller noget som helst andet.

Jeg har haft kontakt til Epay, men udvikleren af modulet er ferie.. så PLEASE, er der nogen der kan hjælpe og evt kigge på min shop?

Hej Simona.

Tag lige et kig på denne: http://magentoguiden.dk/magento/vejledning/betalingsmodul.asp#activation

især:

"Hvis I ønsker at benytte betaling i eget layout, er det vigtigt at I deaktiverer indstillingen "System" -> "Configuration" -> "Web" -> "Session Validation Settings" -> "Validate REMOTE_ADDR". Deaktiveres denne indstilling ikke, vil I blive redirected til forsiden når relay-scriptet kaldes. Et screen-shot af denne indstilling vises nedenfor: "

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 12:01

powerhosting:

Tag lige et kig på denne: http://magentoguiden.dk/magento/vejledning/betalingsmodul.asp#activation

især:

"Hvis I ønsker at benytte betaling i eget layout, er det vigtigt at I deaktiverer indstillingen "System" -> "Configuration" -> "Web" -> "Session Validation Settings" -> "Validate REMOTE_ADDR". Deaktiveres denne indstilling ikke, vil I blive redirected til forsiden når relay-scriptet kaldes. Et screen-shot af denne indstilling vises nedenfor: "

Den har jeg kigget på her til morgen og det er helt i orden i min admin. Så jeg er på bar bund...

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 12:07

Lavede du noget om der den. 14. juli ?

-Eller det blot holdt op med at virke helt af sig selv ?

Hvilke versioner af ePay og Magento benytter du ?

Seriøs Magentohosting

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:11

Er der en form for automatisk opdatering til nyere version af enten Magento eller Epay?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 12:46

powerhosting:

Lavede du noget om der den. 14. juli ?

-Eller det blot holdt op med at virke helt af sig selv ?

Hvilke versioner af ePay og Magento benytter du ?

Omkring d. 7 juli installerede jeg et modul, men det virkede fint med Epay. Jeg blev så nødt til at deaktivere det, da det ikke tog forbehold for momsen. Efter deaktivering virkede Epay også fint. Jeg har idag prøvet at aktivere det, men Epay virker stadig ikke - heller ikke efter endnu en deaktivering. Så jeg kan ikke se, at dette modul skulle have noget med det at gøre.

For mig, holdt det pludselig op med at virke...

Jeg bruge så version 2.1.1.3 af Epay indtil i går, hvor jeg opdaterede modulet til den nye version, men det virker stadig ikke. Og jeg opdagede denne fejl i lørdags, da en kunde gjorde mig opmærksom på det.

Æv altså...

Jeg har Magento ver. 1.4.1.

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 12:47

Lasse:

Er der en form for automatisk opdatering til nyere version af enten Magento eller Epay?

Nej, ikke automatisk og jeg kunne aldrig finde på at opgradere Magento versionen. Jeg har den nyeste version og en opgradering vil altid give problemer (har  jeg set og hørt).

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 12:48

Er der noget at se i din php-errorlog ?

Seriøs Magentohosting

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:52

Jeg havde nogle problemer allerede for en måneds tid siden - umiddelbart opstået ud af den blå luft. Magento 1.3.2.4 og ePay 2.0.2.0 - liggende hos Magentohotel.

Der dukkede en fejlside op, når man trykkede videre fra checkout-siden.  Da jeg ikke lige på daværende tidspunkt havde for meget tid til at rode med det, skiftede jeg til betalingsvindue i fuld skærm, hvilket "løste" problemet..

Tilmeldt 7. Aug 05
Skrevet kl. 12:54

powerhosting:

Er der noget at se i din php-errorlog ?

Den skriver:

[Mon Jul 19 06:15:06 2010] [error] [client 195.178.177.178] File does not exist: /home/familytr/public_html/uniquebook.com/skin/frontend/default/hellowired/images/i_notice.gif

på de sidste 300 linier....

Det ser ud til at der mangler et gif-billede i det tema jeg  bruger.... hmmm....

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)