Hej jeg står i en lidt ærgerlig situation hvor jeg pga. personlige årsager overvejer at afvikle min webbutik. Og da jeg ikke PT ønsker at komme frem med hvilken webshop det er så har jeg oprettet en ”anonym” profil til dette spørgsmål? Som jeg dog alligevel håber en af jer kan hjælpe lidt med. Jeg er helt opmærksom på at man her på Amino kan benytte virksomhedsbørsen, hvilket måske også er en mulighed hvis jeg kommer frem til en salgspris? Men hvem kan man kontakte hvis man ønsker værdien at forretningen vurderet? Eller hvordan fastsætter man en salgspris? Kort fortalt har webshoppen: - en årlig omsætning på ca 33-38 mill - BA 10-12 % - 4 ansatte - har de sidste 5 år givet et pænt overskud - for den rette køber er det sikkert også muligt at øge omsætningen. Så det er på ingen måder pga. økonomien at jeg går i disse overvejelser. Hvis I ønsker noget uddybet er i velkommen til at spørge :-) og så vil jeg se om jeg kan svare uden at der kommer alt for meget konkret frem. Da jeg som sagt ikke ønsker det skal være officielt før tanken er tænkt til ende.
|
Altså, jeg ville jo gerne vide hvad de solgte, bare for at vide om det har nogen som helst interesse.