Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hoster til CMS Made Simple - samt tilknytning af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Fantastisk sommer vi har, ikke sandt? :-)

Jeg vil lige høre om nogen af jer har erfaring med gode hostere til CMS Made Simple - jeg har set på tidligere debatter at Gigahost og SpecialHosting er 2 bud.

Ud over de gængse krav til oppetider osv., er det vigtigt at hosteren kan tilbyde et vist omfang af level 2/3 support - brugeren har selv en vis erfaring med CMS Made Simple.

Mvh.

René

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:00

Hej René

Vi kan sagtens tilbyde support i CMS Made Simple, vi hoster i forvejen en del af den type løsninger og jeg har personligt også sat en pæn række af dem op selv.

CMS Made Simple kan i sig selv køre hvor det skal være, det er ikke så krævende. Det som kan blive udfordringen er at finde nogen der kan (vil?) supportere dit CMS :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:57

Mikkel Mikjær Christensen:

Hej René

Vi kan sagtens tilbyde support i CMS Made Simple, vi hoster i forvejen en del af den type løsninger og jeg har personligt også sat en pæn række af dem op selv.

CMS Made Simple kan i sig selv køre hvor det skal være, det er ikke så krævende. Det som kan blive udfordringen er at finde nogen der kan (vil?) supportere dit CMS :)

Hej Mikkel

Kan du sende mig lidt priser på setup, support og evt. implementering af tilhørende webshop. Pft. Du kan svare på mail til rene@hojgaard-holl.dk

Mvh.

René

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:32

Hej Rene.

Jeg synes du skulle tage at se på www.gigapros.com

Jeg har rigtige gode erfaringer med og deres support er ekstremt god og kompetent. De er næsten altid online, så du kan kontakte dem og høre om de kan leve op til dine krav.

Mvh

Daniel Skov Jacobsen

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 03:20

Hej Rene,

Vi vil da meget gerne ligge billet ind, hvis du er interesseret i et samarbejde så send en mail til mig med en lidt mere detaljeret beskrivelse af opgaverne, vi kan hoste og yde support til CMSMS.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 

www.IndoSoft.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)