Jeg vil lige høre om nogen af jer har erfaring med gode hostere til CMS Made Simple - jeg har set på tidligere debatter at Gigahost og SpecialHosting er 2 bud.
Ud over de gængse krav til oppetider osv., er det vigtigt at hosteren kan tilbyde et vist omfang af level 2/3 support - brugeren har selv en vis erfaring med CMS Made Simple.
Vi kan sagtens tilbyde support i CMS Made Simple, vi hoster i forvejen en del af den type løsninger og jeg har personligt også sat en pæn række af dem op selv.
CMS Made Simple kan i sig selv køre hvor det skal være, det er ikke så krævende. Det som kan blive udfordringen er at finde nogen der kan (vil?) supportere dit CMS :)
Vi kan sagtens tilbyde support i CMS Made Simple, vi hoster i forvejen en del af den type løsninger og jeg har personligt også sat en pæn række af dem op selv.
CMS Made Simple kan i sig selv køre hvor det skal være, det er ikke så krævende. Det som kan blive udfordringen er at finde nogen der kan (vil?) supportere dit CMS :)
Hej Mikkel
Kan du sende mig lidt priser på setup, support og evt. implementering af tilhørende webshop. Pft. Du kan svare på mail til rene@hojgaard-holl.dk
Jeg synes du skulle tage at se på www.gigapros.com
Jeg har rigtige gode erfaringer med og deres support er ekstremt god og kompetent. De er næsten altid online, så du kan kontakte dem og høre om de kan leve op til dine krav.
Vi vil da meget gerne ligge billet ind, hvis du er interesseret i et samarbejde så send en mail til mig med en lidt mere detaljeret beskrivelse af opgaverne, vi kan hoste og yde support til CMSMS.