Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved at være sidste chance for iPhone 3Gs

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der stadig er nogen der overvejer at købe en 3G S i stedet for den nye, og sandsynligvis noget dyrere iPhone 4, er det ved at være sidste udkald.

3's lager er helt tømt. og Telia forventer at få solgt de sidste indenfor meget kort tid. De har i øvrigt lige sat prisen yderligere ned, for at sikre at det går hurtigere :o)

Jeg kender ikke lagersituationen hos Telenor, men jeg formoder den må være nogenlunde som hos Telia.

Så det er bare en opfordring til ikke at vente for længe, hvis du går med de tanker, og ikke ønsker at tage chancen og købe brugt.

God dag til alle :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55

seriøst? Har ellers lige lovet mig selv at jeg venter med bestillingen til slutningen af måneden...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:02

Ja det er helt seriøst. Men du kan jo være heldig at der stadig er nogle tilbage, jeg ville dog ikke satse på det.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 10:13

Hvorfor skulle de ikke få flere på lager?

De sælger jo stadig 3G'eren?

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:25

Patrick T. Rasmussen:

For 3's vedkommende er det primært fordi de har meldt ud at den er udgået. Det tolker jeg derhen, at der ikke kommer flere.

Telia har bare meldt ud, at de snart løber tør. Men mon ikke at de også melder udgået, når deres lager er tomt?

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 10:28

igang:

Patrick T. Rasmussen:

For 3's vedkommende er det primært fordi de har meldt ud at den er udgået. Det tolker jeg derhen, at der ikke kommer flere.

Telia har bare meldt ud, at de snart løber tør. Men mon ikke at de også melder udgået, når deres lager er tomt?

Okay, det lyder godt nok sjovt/underligt at de ikk vil sælge den mere :) Men fair nok :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:29

igang:

Telia forventer at få solgt de sidste indenfor meget kort tid. De har i øvrigt lige sat prisen yderligere ned, for at sikre at det går hurtigere :o)

Nu ved jeg ikke hvor du har dine oplysninger fra men på Telia´s hjemmeside er priserne stadig de sammen som for 3 uger siden eller mere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37

Patrick T. Rasmussen:

igang:

Patrick T. Rasmussen:

Okay, det lyder godt nok sjovt/underligt at de ikk vil sælge den mere :) Men fair nok :)

Jeg har været kunde hos 3 og vil gerne blive det igen, og som jeg ser på deres hjemmeside, så er mange af dem faktisk udsolgt. Dog ikke alle, så det gælder nok at slå til snart.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:39

Grunden til at de ikke vil sælge dem mere er at Apple ikke producerer 3GS modellen mere.

Jeg vil gætte på at de har haft et forholdsvist lille lager af 3GS fordi de brændte nallerne ved at have for stort lager af 3'eren da den nye udgave kom (derfor de stadig sælger den)

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:39

Det kan godt være at 3's lager er tomt lige pt., men eftersom de stadig sælger iPhone 3Gs i både 16GB og 32GB versionerne, vil jeg da gå stærkt ud fra at det er fordi de har tænkt sig at bestille flere hjem af dem ;-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)