Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udveksling for iværksættere :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg fik en idé over et par guinness i weekenden. Jeg har egentlig længe villet en tur til Spanien, nærmere bestemt omkring Malaga for at se hvad der foregår dernede. Nu er det sådan at jeg har travlt med et stort projekt, og derfor ikke har tid (og lyst for den sags skyld) til at ligge på en strand i 14 dage. Da jeg har hørt det er et område med mange danskere og danske iværksættere tænkte jeg på om der skulle være nogle Aminoer dernede som har et tomt skrivebord i en periode?

Til gengæld kan jeg tilbyde et tomt skrivebord her i Dublin. Det behøver ikke at indgå i en byttehandel, så skulle det friste nogen så sig til :). Jeg sidder i et coworking space med i øjeblikket ca. 6 andre virksomheder, og mindst lige så mange forskellige nationaliteter.

Det kunne da også være interessant at høre om der skulle være andre Aminoer rundt omkring i verden der kunne have lyst til at deltage i den slags her.

Hilsen Steffen

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:17

Er du freelancer og ønsker en fleksibel kontorløsning, så du kan droppe hjemmekontoret eller cafeen? Så er UMA noget for dig, besøg UMA Workspace på Vestergade i centrum af København, lige her

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:56

Jeg ved nu ikke hvor mange danskere der. Man anslår vist at der er ca. 30.000 on/off, de er så fordelt over hele solkysten, så den danske befolkningstæthed er faktisk ikke så stor.

Derimod bor der ca. 1 mill. englændere, og det mærkes noget mere tydeligt når man bevæger sig rundt omkring Malaga

Jeg har desværre ikke noget skrivebord ledig i Malaga.

Jimmy

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)