Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshippers.dk - opbyg dit eget forhandlernetværk og forøg dit salg!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Kære med-aminoer,

Så er dropshippers.dk gået i luften og vi har allerede en del forhandlere (webshop ejere) tilknyttet sitet og  som længselsfuldt  sidder foran skærmen og venter på gode og stabile dropshipping leverandører.

Er du importør, producent eller noget helt tredje?

Om du importerer grønne gummi elefanter fra Thailand eller producerer små tændstikmænd på din fabrik i Århus gør ingen forskel… hvis dit produkt egner sig til dropshipping og du forstår at levere varen, så har vi utvivlsomt en eller flere forhandlere (webshops) som er klar til at lave en aftale med dig om forhandling af dine produkter.

Hvorfor ikke bare søge på internettet for at finde dropshipping leverandører?

Fordi en solid dropshipping aftale kræver, at man som leverandør er seriøs, stabil og serviceminded over for forhandlerne og derfor har vi lavet et anmeldelsessystem hvor dine forhandlere kan rate dig i forhold til forskellige service parametre… så des bedre service du giver dine forhandlere, des bedre rating, des flere nye forhandlere = mere indtjening. Anmeldelsessystemet vil således give dig en konkurrence fordel over for øvrige leverandører inden for samme produktkategorier som dig, mens useriøse eller dårlige leverandører stille og roligt vil blive siet fra - hvilket er til fordel for forhandlerne samt Dropshippers.dk.

Gratis medlemsskab for leverandører i 2010

Medlemsskab er gratis resten af 2010, så opret dig nu på www.dropshippers.dk  – og forøg dit salg!

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Vi er ikke kandidater til at blive leverandører, men af ren og skær nysgerrighed klikkede jeg ind på sitet for at se, hvilke leverandører, der pt. er tilknyttet. Det kan man ikke umiddelbart se, hvilket I evt. bør fremhæve. Nu har jeg ikke sat mig ind i konceptet, men hvis jeg skulle overveje at blive forhandler, ville jeg naturligvis gerne vide, hvilke leverandører, der er tilknyttet - inden jeg opretter en konto. Blot en tanke.

Held og lykke med konceptet - det ser spændende ud Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshippers.dk:
Er du importør, producent eller noget helt tredje?

Hej

Jeg har lige kigget på jeres priser for leverandører, og kan ikke rigtigt gennemskue det.

1-9 produkter koster 199,00 per md. i 12 mdr. - er det per produkt eller op til 9 produkter?

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - K-partiet.dk:

Hej René

Vi er ikke kandidater til at blive leverandører, men af ren og skær nysgerrighed klikkede jeg ind på sitet for at se, hvilke leverandører, der pt. er tilknyttet. Det kan man ikke umiddelbart se, hvilket I evt. bør fremhæve. Nu har jeg ikke sat mig ind i konceptet, men hvis jeg skulle overveje at blive forhandler, ville jeg naturligvis gerne vide, hvilke leverandører, der er tilknyttet - inden jeg opretter en konto. Blot en tanke.

Held og lykke med konceptet - det ser spændende ud Smile

Hej Anders,

Mange tak for dit indlæg. Jeg er altid glad for input, uanset om man er potentiel samarbejdspartner eller ej Smile

Det er imidlertid således kort fortalt, at man som forhandler tilkøber sig leverandørens kontaktinformation, hvorfor dennes kontaktoplysning naturligvis ikke er tilgængelig. Så vil nogle måske sige; hvorfor skal en sådan kontaktoplysning koste noget... hertil skal siges, at jeg bruger en del tid på at opspore leverandører og da heller ikke jeg kan videreudvikle produktet uden kapital - ja, så er dette vel rimeligt nok !

Men vi arbejder dog på inden længe, at gøre "alle produktkategorier med x antal varer tilgængelige" synlige for forhandlerne, så man kan se hvad man kan opnå forhandling af. På forsiden har vi desuden en boks, hvor man kan se alle produkter på skift hvert 6. sekund.

Det skal dog sluttelig bemærkes, at det er ganske gratis at oprette sig som forhandler - også selvom man ikke lige umiddelbart kan finde nogle produkter som man ønsker at forhandle i øjeblikket. Her er en søgeagent med automatisk e-mail notifikation i støbeskeen.

Så der bliver arbejdet hårdt på sagen - men godt at høre, at konceptet ikke er helt tosset Big Smile

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Dropshippers.dk:
Er du importør, producent eller noget helt tredje?

Hej

Jeg har lige kigget på jeres priser for leverandører, og kan ikke rigtigt gennemskue det.

1-9 produkter koster 199,00 per md. i 12 mdr. - er det per produkt eller op til 9 produkter?

Hej,

Mange tak for dit indlæg - rigtig rart med noget feedback Smile

Jeg beklager, at prissætningen ikke er tydelig nok ! Dette er taget til efterretning og vil blive tydeliggjort.

Men til dit spørgsmål: man kan i dette tilfælde indtaste, uploade og fremvise maksimum 9 produkter !

Bemærk i øvrigt, at leverandør abonnement er gratis i resten af 2010, ligesom prissætningen er udformet således, at jo flere produkter man udbyder og i jo længere tid => jo billigere bliver det månedlige abonnement og således ned til kr. 69,- pr. md. ved mere end 500 produkter.

Skriv endelig igen i tilfælde af yderligere spørgmål, evt. til kundeservice@dropshippers.dk

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Det er en spændene side. Jeg syntes rigtig godt om ideen. Jeg så deu skrev at der var gratis medlemsskab resten af 2010, jeg ville derfor gerne oprette mig på jeres site, men det kan være jeghar misforstået det lidt. hvis jeg vil oprette mig som leverandør, er det ikke medlemsskab? Jeg skulle enlig betale for det.

Derudover lagde jeg mærke til at man skal skrive sit CVR nummer. Men min virksomhed er placeret i Thailand. Det er dog et BOI Selskab som er det største det kan blive i Thailand, det vil svare lidt til at have et A/S i Danmark, men jeg har jo af gode grunde ikke noget CVR nummer.:)

Bare lige lidt konstruktiv kritik, ellers et rigtig flot site i har fået lavet:)

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Schmidt:

Hej Rene,

Det er en spændene side. Jeg syntes rigtig godt om ideen. Jeg så deu skrev at der var gratis medlemsskab resten af 2010, jeg ville derfor gerne oprette mig på jeres site, men det kan være jeghar misforstået det lidt. hvis jeg vil oprette mig som leverandør, er det ikke medlemsskab? Jeg skulle enlig betale for det.

Derudover lagde jeg mærke til at man skal skrive sit CVR nummer. Men min virksomhed er placeret i Thailand. Det er dog et BOI Selskab som er det største det kan blive i Thailand, det vil svare lidt til at have et A/S i Danmark, men jeg har jo af gode grunde ikke noget CVR nummer.:)

Bare lige lidt konstruktiv kritik, ellers et rigtig flot site i har fået lavet:)

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Hej Mikkel,

Tusinde tak for din henvendelse Smile Jamen, konstruktiv kritik er særdeles velkomment... men selvfølgelig rart med lidt ros !

Du har ret i, at man umiddelbart skal vælge betalingsform for at oprette sig som leverandør. Jeg styrer det blot fra back-end, når jeg efter validering godkender leverandøren. Men det er klart, at når jeg har sagt, at oprettelse er gratis i resten af 2010, så er dette også tilfældet Smile Til gengæld slækker jeg ikke på kravet om, at man skal være seriøs, stabil og leverance dygtig, da dette er den absolutte kerne i dropshipping konceptet i al almindelighed, men også i forhold til mit koncept, da leverandørerne jo udgører den bærende del.

Angående dit cvr. nr. - så har du lige givet mig lidt hovedpine Tongue Tied Min plan er jo egentlig, at holde mig til Danmark, danske leverandører, danske forhandlere mv. Når dette kører på skinner, har tanken hele tiden været, at udvide konceptet til at omfatte leverandører fra resten af EU. Ikke at dette gør den store forskel, men der er da en del tilretning som så skal foretages på sitet, ligesom jeg så også skal have lavet en engelsk version af det hele. Man er jo nødt til, at tage en lille bid ad gangen, da der er rigtig mange ting at forholde sig til på godt og ondt... de som har prøvet at bygge et site/koncept op, ved hvad jeg taler om !

Min hurdle er endvidere, at jeg bl.a. bruger cvr.nr. til at validere et firma, herunder økonomiske forhold, ejerskab, at de afgivne oplysninger stemmer overens med det i formularen angivne mv. Pt. er det lidt uoverskueligt, at gå i gang med disse udenlandsforhold, uagtet hvor meget jeg end gerne ville... da jeg har travlt med, at få løbet den danske del i gang først !

Giv endelig lidt input igen... eller kontakt mig via rene.borg@dropshippers.dk - alternativt vil jeg gemme dine kontaktinfo og rette henvendelse til dig, når jeg er kommet lidt videre med konceptet.

Rigtig rart at høre, at du synes om idéen... så er jeg måske ikke helt skævt på den alligevel Tongue Tied

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)