Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af varemærke

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Otterup
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Ja jeg ved ikke lige hvor den skulle puttes ind :D

Jeg er ved at lave min første side www.4gGuide.dk og her har jeg brugt appels  varemærke som logo i banneret er der nogle der ved hvordan det er med dette når det ikke omhandler salg af andre produkter mm.

evt. Ris/ros til siden er velkommen :D

Jan J

http://www.Gladfordyr.dk Hund, Kat, Fugl, Hest og Fisk

Fra Otterup
Tilmeldt 16. Jul 10
Skrevet kl. 21:27

Det skal selvfølgelig siges at jeg har rettet henvendelse til appel om spørgsmålet.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:35

Du kunne bare skrive "Alt om det 4. Æbleskrog" Stick out tongue

Ej, men for at være ærlig, så ved jeg det ikke. I stedet vil jeg give lidt konstruktiv kritik af siden:

Personligt synes jeg din side virker meget tør, og jeg ville ikke læse ret lang tid på den!
Løsning: Smid nogle farver på, og drop gråt i gråt i gråt

Siden er enormt smal.
Løsning: Drop nyhedskalenderen + "adgangsportal" og smid det der ligner senest fra forum over på samme side som dine artikler.

Og sidst men ikke mindst, få dig et ordenligt logo, nogle ordenlige URL's og et favicon

Big Smile

Mark MK

Fra Otterup
Tilmeldt 16. Jul 10
Skrevet kl. 21:43

Tak for indlægget

Farverne var sådan mest for det blev sådan lidt appel agtigt men ja du har nok ret der skal mere gas på farverne.

Nyhedskalenderen har været af og på flere gange med ja den er nok ligegyldig.

adgangsportalen kan jeg næsten ikke undvære, men den kan vel bare komme godt langt ned på side

hvad mener du med ordentlige URLs ?

Jan J

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 21:51

Jan Uggerby Jørgensen:

Tak for indlægget

Farverne var sådan mest for det blev sådan lidt appel agtigt men ja du har nok ret der skal mere gas på farverne.

Nyhedskalenderen har været af og på flere gange med ja den er nok ligegyldig.

adgangsportalen kan jeg næsten ikke undvære, men den kan vel bare komme godt langt ned på side

hvad mener du med ordentlige URLs ?

Jan J

Forstår godt hvor du vil hen med "appel" farver, men så synes jeg hellere du skal få lavet noget flot grafik. Det der -undskyld- ligner noget fra starten af WWW

Så smid adgangsportalen hen i venstre side sammen med resten, ved bare at jeg synes siden er for small.

Ordenlige URL's mener jeg at du skal ind i opsætningerne på dit wordpress og finde den indstilling hvor du kan vælge at URL's bliver f.eks. din titel så siden hedder xx.dk/Datoen-for-Iphone-4g
(SEO mæssigt +)

Fra Otterup
Tilmeldt 16. Jul 10
Skrevet kl. 21:53

Ok.

Jeg prøver lige lidt, jeg har dog et mindre problem i det med logo da jeg ikke er en haj til photoshop :D

JA ok SEO er vejen frem

Jan J

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:58

Hej Jan

Jeg vil foreslå dig at du evt. bogmærker linksne fra adgangsportalen som du skal bruge, også fjerner boksen fra din side. Ret beset er det vel kun dig der skal bruge den til noget, dine gæster har vel ikke glæde af den, også er der jo ingen grund til at alle andre skal se på den. Det har jeg selv gjort på nogle wordpress sider.

Og designet så jeg også gerne fik en overhaling, så det ser meget mere moderne ud, der er en del skabelon eller blog over designet, og jeg ville nok bruge noget tid på at finde et endnu bedre design. Jeg ved udemærket hvor svært det kan være, når man har siddet længe og arbejdet en masse med en hjemmeside og så endelig går i luften, men jeg tror du vil give os ret, om ikke andet så når der er gået lidt tid, og du har set hvordan andre hjemmesider om samme emne ser ud. Så tag det nuværende design og se det som version 1.0, du skal måske helt op på version 4.5 før du er helt tilfreds, men man lærer lidt af hvert eneste design, det er i hvert fald min erfaring. Så hvis du ikke vil have andre til at rode med dit design, så prøv at forbedre det du har nu, eller finde et der er lidt mere moderne.

Når jeg trykker på Om siden, kommer blogrollen frem ude i højre side, men ikke på en særlig køn måde, så der er nok lige en side der skal rettes til...

Det var alt fra mig, håber du kan bruge det til lidt.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:02

Hej Jan

Ja, seo er noget af vejen frem, men ikke nær så meget som masser af indhold her i starten hvis du spørger mig. Med SEO kan du måske nok få folk ind på din side, men hvorfor skal de blive der, og ikke klikke væk efter 5 sek.

Når du har meget mere indhold på plads rykker det for alvor med seo'en, men du kan jo ligeså godt tænke det ind med det samme :)

Og øvelse gør mester... også i photoshop :)... Så hyg dig lidt med det så ender det nok med at blive lærerigt, og er det helt umuligt er der nok en amino der kan klare det meget hurtigt.

Fra Otterup
Tilmeldt 16. Jul 10
Skrevet kl. 22:04

tak for alle de gode svar !

Jep jeg tror i hvert fald jeg har fanget hvad i vil frem til, jeg syntes dog at største delen af de themes der ligger i wordpress er uinteressante, er der nogle der kan forslå nogle specifikke som kunne være værd at overveje ?

Jan J

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:20
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)