Hej Jan
Jeg vil foreslå dig at du evt. bogmærker linksne fra adgangsportalen som du skal bruge, også fjerner boksen fra din side. Ret beset er det vel kun dig der skal bruge den til noget, dine gæster har vel ikke glæde af den, også er der jo ingen grund til at alle andre skal se på den. Det har jeg selv gjort på nogle wordpress sider.
Og designet så jeg også gerne fik en overhaling, så det ser meget mere moderne ud, der er en del skabelon eller blog over designet, og jeg ville nok bruge noget tid på at finde et endnu bedre design. Jeg ved udemærket hvor svært det kan være, når man har siddet længe og arbejdet en masse med en hjemmeside og så endelig går i luften, men jeg tror du vil give os ret, om ikke andet så når der er gået lidt tid, og du har set hvordan andre hjemmesider om samme emne ser ud. Så tag det nuværende design og se det som version 1.0, du skal måske helt op på version 4.5 før du er helt tilfreds, men man lærer lidt af hvert eneste design, det er i hvert fald min erfaring. Så hvis du ikke vil have andre til at rode med dit design, så prøv at forbedre det du har nu, eller finde et der er lidt mere moderne.
Når jeg trykker på Om siden, kommer blogrollen frem ude i højre side, men ikke på en særlig køn måde, så der er nok lige en side der skal rettes til...
Det var alt fra mig, håber du kan bruge det til lidt.