Jeg synes dine kundereferencer fylder for meget i forhold til helhedsintrykket. Jeg ville nok sætte dem neden under de 3 løsninger. Eller gøre dem mindre
Hvad med en video? Eller en eller anden mouseover animation ?
Det er faktisk ikke nogen dum idé!
Der hvor der kun står referencer nu der smækker din en lækker video ind til venstre der forklare HVORFOR man skal vælge din løsning, og til højre har du så dine referencer. Under dette er dine 3 løsninger.
Så kan du i din video forklare lidt om hvorfor det er så fandens nemt at bruge din løsning, og hvorfor de bare ikke kan leve uden. Du kan så få fortalt at under videoen er et par quick links, og til højre er dine referencer (Sørg for at saml nogle udtalelser der kommer frem når man klikker på et logo) og få nævnt i videon at de kan klikke og se hvorfor disse firmaer benytter din løsning.
hey tak for de mange råd , jeg havde også overvejet en lille film/Flash
men disse er ikke ret gode for SEO, men ok det er jo heller ikke altid det det kommer an på :) alt havde jeg overvejet en add slider med små "poverpoint" like bullet point linjer... og en Læs mere her. disse vil også være active...
jeg er helt med på at flytte referancerne, og ja de fylder for meget.... kan i lide de 3 "produkter" ? eller er det for stiv ?