Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at skifte layout på min forside, har brug for feedback

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey er  i gang med at redesigne vores forside.
og er kommet frem til følgende layout, se bort fra tekster osv. skal s.flg skrives nye tekster.

feedback og forslags modtages gerne

se det gamle layout her www.ngg-int.com

Jeg prøver at slippe af med add rotatoren , da der er ingen der kan lide den, og jeg har en ide om at den Jacob

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:17

Jeg synes dine kundereferencer fylder for meget i forhold til helhedsintrykket. Jeg ville nok sætte dem neden under de 3 løsninger. Eller gøre dem mindre

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:20

Hej,

Jeg er helt enig med Mark MK i at referencerne fylder alt for meget i toppen af siden.

Måske en god løsning at gøre dem mindre og måske dele dem op i 2, så halvdelen står i toppen og halvdelen i bunden.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 21:35

Det nye design er bedre :) 

Jeg har hørt at ens forside skal være interaktiv! 

Hvad med en video? Eller en eller anden mouseover animation ? 

Anders

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 21:40

Pumacode:

Hvad med en video? Eller en eller anden mouseover animation ? 

Det er faktisk ikke nogen dum idé!

Der hvor der kun står referencer nu der smækker din en lækker video ind til venstre der forklare HVORFOR man skal vælge din løsning, og til højre har du så dine referencer. Under dette er dine 3 løsninger.

Så kan du i din video forklare lidt om hvorfor det er så fandens nemt at bruge din løsning, og hvorfor de bare ikke kan leve uden. Du kan så få fortalt at under videoen er et par quick links, og til højre er dine referencer (Sørg for at saml nogle udtalelser der kommer frem når man klikker på et logo) og få nævnt i videon at de kan klikke og se hvorfor disse firmaer benytter din løsning.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:52

hey
tak for de mange råd , jeg havde også overvejet en lille film/Flash

men disse er ikke ret gode for SEO, men ok det er jo heller ikke altid det det kommer an på :)
alt havde jeg overvejet en add slider med små "poverpoint" like bullet point linjer... og en Læs mere her. disse vil også være active...

jeg er helt med på at flytte referancerne, og ja de fylder for meget....
kan i lide de 3 "produkter" ? eller er det for stiv ?

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 21:56

Du har ret i at film ikke er godt for SEO - Men det er godt for dit salg! Og det skader jo ikke at smide en film på sitet ren SEO mæssigt :)

Jeg tror det kunne se godt ud med den opsætning jeg skrev, men det er jo op til dig. Prøv evt. at lav et screen med den opsætning :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)