Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress installerings problem ved Gigahost

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg har købt webhotel samt dertilhørende domænenavn. Jeg har også forsøgt at installere Wordpress på siden, men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Jeg har aktiveret domænet hos DkHostmaster samt peget DNS serverne hen på Gigahost.

Hændelsesforløb for overførsel af DNS
2010-07-17 22:41:06
Overførslen er startet fra kontrolcenteret.

2010-07-17 22:45:03
DNS er opsat for domænet.

2010-07-17 22:50:10
Overførslen er bestilt.

2010-07-17 22:55:02
Domænet lader nu til at pege korrekt på vores servere.

Det er første gang jeg forsøger mig med køb af domæne og jeg er forstår ikke hvad jeg gør galt.

Når jeg indtaster domænenavnet i min browser står der:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.2.9 (Debian) PHP/5.2.13-0.dotdeb.1 with Suhosin-Patch Server at xxxxxx.dk Port 80

Jeg har højest sandsynligt gjort noget forkert, men jeg forstår dog ikke hvad. Jeg har som sagt installeret Wordpress ved at udfylde config filen med SQL navnene/tallene fra Gigahost. Når jeg går ind på http://www.domænenavn.dk/wp-admin/install.php står der: Ups dette link er tilsydenladende beskadiget.

Jeg tror at jeg har lavet en n00b fejl et sted og håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Mvh.

PS: Jeg tror ikke det er Gigahost der er noget galt med :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:47

Du har husket at smide den ind i roden på din domæne mappe.. I roden på din FTP men den mappe der er inden under ? mappen hedder dit domæne navn.

Slet evt. alt der er mappen så der ikke er noget der konflikter.

HVad domæne navn er deT?

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:54

Hej. 

Jeg vil anbefale dig at slette wordpress filerne og så prøve igen (hvis du altså ikke har noget på siden endnu). 

1. Slet filerne via dit FTP program.

2. Overfør wordpress filerne igen.

3. Gå ind og opret en ny database under Gigahost's kontrolpanel: Databaser => Opret ny database. Kald den f.eks. wordpress.

4. Gå ind på dit domænenavn og installer wordpress igen. Ud for din nyoprettede database på Gigahost står der "Login Info" - Tryk her for at se oplysningerne du skal bruge. Husk at du under wordpress installationen i feltet "Host" skal skrive: "mysql12.gigahost.dk", altså ikke "localhost" som wordpress selv foreslår. 

Hvis du fortsat har problemer, skriver du bare.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 18:28

Du skal være velkommen til at sende mig en PM med login detaljer, så tager jeg et kig på det :)

Tilmeldt 14. Jul 10
Skrevet kl. 18:50

Hej allesammen, jeg tror jeg kan se hvad fejlen er nu, jeg har simpelthen rodet med config filen før jeg uploadede wordpress filerne, nu vil jeg prøve igen, tusind tak :-)

Tilmeldt 14. Jul 10
Skrevet kl. 19:53

Hmm, nu kunne jeg installere filerne. De blev installeret i en mappe inde på Gigahosts FTP servere der hedder WWW, og inden i den lå der en der hed "domænenavn" hvori jeg installerede filerne. Det eneste, og største minus er nu at min hjemmeside er helt blank, der er ingen ting overhovedet.

Jeg fulgte installationen og alt så ud til at foregå helt perfekt. Derudover siger den: Warning: array_keys() expects parameter 1 to be array, boolean given in /home/www/eodds.dk/wp-includes/theme.php on line 513

Jeg prøver en clean install af filerne igen for at se om det virker :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)