Hej Aminoer Er der nogen, der kender nogen, der kan trykke nogle små papmærker til en billig penge?. De skal bruges til at sætte i børnetøj, så jeg her kan anføre pris, stofkvalitet etc. Jeg har designet mærket og skal nu blot have det trykt. Mange hilsner Line |
Hvem kan trykke små papmærker?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Hej Line Jeg vil bare fortælle, at vi laver vores selv. Vi printer ud på kraftigt glat papir (måske er det fotopapir) med logo på den ene side, og så skriver vi pris og hvad der ellers er brug for på den anden side. Vi laver hul i, en snor i, og så en sikkerhedsnål til almindelige varer og dem hvor der ikke er noget mærke i, sætter vi en klemme i. Her er et eksempel på en vare hvor du kan se mærket http://www.unik-kids.dk/Baby-+og+bornetoj/Juletoj/Nissehue.html Hilsen |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
|
Hej Alle I hjælpsomme Aminoer Tak for svarene. Nu har jeg kontaktet hc-etiketter og venter på et tilbud fra dem. Mange hilsner Line |
Du skal også være velkommen til at få et tilbud fra mig. Vi trykker på nærmest alt - og laver også mærker i forskellige formater. Normalt er det vi laver ikke til "billige penge", men vi er faktisk i skrivende stund ved at udvidde vores maskinpark med det nyeste nye inden for digitaltryk. Det åbner nogle nye muligheder hvad angår pris/kvalitet. Jeg skal nok senere kommer nærmere ind på hvad dette er ensbetydende med for os og vores kunder - men jeg venter lige med at smide "bomben" indtil vi har udstyret helt klart til fuld produktion. Hvis du er interesseret, så send mig blot en email på jesper snabelA mediamouse.dk. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)