Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jyllands-posten

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:
Det kan jeg prøve, ellers har de dem vel også på selve deres (Jylland-postens) kontor? 

Jeg mener, at jeg i tidernes morgen engang købte et gammelt eksemplar af Jyllands Posten gennem dem selv (alm. pris + porto), men jeg ved naturligvis ikke, om det er noget, de stadig gør?

Det kræver dog nok, at du finder ud af, hvilken udgave der er tale om. Gør du det, vil jeg også gerne høre min kære fader, om han stadig har den pågældende udgave liggende.

Til slut: Tillykke med omtalen. Det er godt gået Yes

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:13

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:18

Anders Christensen:

Hvis du via din skole f.eks. har adgang til infomedia kan du sikkert også finde artiklen der : http://www.infomedia.dk/default.htm

Jeg tror de har adgang på biblioteket, så det må jeg lige prøve :-) 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:20

Line:
Det kræver dog nok, at du finder ud af, hvilken udgave der er tale om. Gør du det, vil jeg også gerne høre min kære fader, om han stadig har den pågældende udgave liggende.

Ja, det er jo lige det - jeg har ikke en dato på hvornår den bliv udgivet, og vedkommende der gjorde mig opmærksom på at den havde været i Jyllands-posten kunne heller ikke huske en dato. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:24

Daniel Poulsen:

Altså ikke for at lyde gnaven vel, men nu tror jeg hvis vi har hørt at du har været i avisen :)

Nu talte jeg med Thomas kort tid efter, han havde været i avisen, og han vidste det kun, fordi han blev fortalt om det. Så indlægget var en oprigtig søgning efter et eksemplar.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:27

Jeg lavede lige en søgning på Infomedia, efter alle artikler med dit navn, i de sidste 12 måneder.
Og jeg fandt desvære kun den artikel som du allerede har lagt ud en gang, men i lidt bedre kvalitet :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:31

Jacob Sørensen:

Jeg lavede lige en søgning på Infomedia, efter alle artikler med dit navn, i de sidste 12 måneder.
Og jeg fandt desvære kun den artikel som du allerede har lagt ud en gang, men i lidt bedre kvalitet :)

Mærkeligt, men jeg har fået afvide at den også har været i Jyllands-posten? 

Har du mulighed for at sende den til mig (i bedre kvalitet)? 

Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:40
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:54

Jacob Sørensen:

Ja, jeg har uploadet den her :)

Thomas_i_avisen.pdf

Mvh. Jacob

Mange tak! :-)

Fra Hamburg
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:03

Hvis man søger i Jyllands-Postens arkiv så finder den ikke en artikel indeholdende dit navn. Prøv evt. med andre søgerord.

Derudover kan jeg informere om at det altid er muligt at bestille et eller flere eksemplarer af avisen som er trykt inden for de seneste 6 måneder. Prisen er løssalgsprisen plus porto.

Du skal bare henvende dig til kundeservice på 87 38 37 37.

Med venlig hilsen

Bent Pedersen

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)