Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Quiz-zone for side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg har enlig fundet en koder til hjemmesiden

men hvad kan jeg skrive på forsiden

ind til nu er jeg kommet på

(Velkommen til Quiz-zone

På Quiz-zone finder du quiz konkurrencer hvor du har muglighed for at vinde penge og andre præmier.
Her vil du også kunne finde "find X fejl")

siden skal komme til og have quiz og find fegel som i kan se

og vis jeg får log af ea til og sællige spil skal det jo også på

men hvad kere kan jeg skrive så jeg ikke bare strammer folk væk

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 14:13

var der slet ikke nogen der havde et lille forslag til mig eller kommentar på det har virkelig brug for det da der er noget ved det jeg ikke er tilfreds med vil høre jeres mening der kommer til og stå mere i den sener

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 16:53

Hej Michael,

Jo da. Den bedste vej er nogen gange bare at skrive noget. Når du har skevet det, så er du igang. Før du ved af det har du skrevet 10 sider og lavet 10 quizzer og så indser du at nu skal teksten på forsiden være anderledes.

Alternativet er at vi tænker os ihjel. Hvad skal der stå? Hvad skal der stå? Og vi ender med ikke at skrive noget, ikke at lave en quiz, ikke at få lavet shoppen osv. 

Det er umuligt at lave det perfekt første gang. Glem alt om godt og perfekt. Bare skriv et eller andet. Det du skriver kan du altid gøre bedre. Men du kan ikke gøre noget bedre hvis du ikke har noget at gøre bedre...

Alting er bare på vej et eller andet sted hen, og det begynder med den første ydmyge start. Som en måned efter slet ikke holder mere. Men det gør ikke noget... Den fik dig igang.

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 18:46

ja ok det kan jeg følge dig i og tak for kommentaren det er ikke kun mig der har den føles når jeg har skriver noget

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)