Hej Mikael,
Du siger at det vil fylde en hel del, men hvor meget er en hel del ca.? Det er meget forskelligt hvad folk synes er en hel del. Hvis der er tale om nogle hundrede GB så er det som regel ret let at finde en server der har pladsen.
Som flere andre nævner så vil dit problem nok primært opstå med trafikken hvis der er mange der benytter din tjeneste - og der kommer et CDN ind i billedet.
VPS.net tilbyder CDN. VPS.net er en del af UK2Group som er en kæmpe success og hvad min erfaring viser et yderst fornuftigt sted at handle.
De tilbyder Pay-As-You-Go løsninger, hvor du betaler upfront for f.eks. 5TB trafik. Priserne er ret lave, hvis du køber 5TB eller mere er prisen $0.06 per GB (ca. 36 øre).
Det smarte er, at du betaler ikke for storage - du kan uploade alt det data du ønsker.
De tilbyder også CDN via Akamais netværk. Hvis du ikke ved hvad Akamai er, så kan det kort nævnes at det er verdens største CDN, de leverer f.eks. content på iTunes, Apple trailers, Adobe downloads, Hulu.com og en masse andet.. Jeg ved godt hvad det koster, og det er lidt dyrere. Desværre er quotes personlige og man må (så vidt jeg har forstået) ikke udtale sig offentligt om hvad det koster, men det er uforpligtigende at spørge efter en quote på deres site og så prisen fortalt.
Du kan hoste selve sitet på en fornuftig hostingleverandør et sted og så kan du levere content fra et CDN.
https://www.vps.net/cdn-signup
Nå, men det var mine 5 øre, håber du finder den rigtige løsning :)