Tak for det , jeg sidder faktisk og kigger paa denne side og har fundet nogen flotte sider. Der staar bare at de er til WP 2,8 og 2,9. Jeg har gennem 1 click install ved unoeuro 3,0. Vil de saa kunne bruges? Har kontaktet firmaet bag siderne saa venter svar fra dem men hvad mener du? Er der stor forskel paa om siderne er til 2,9 eller den nye 3,0?
'
Jeg tillader mig lige at svare.
1. Wordpress ændringer i version er primært for at rette hackermuligheder, da wordpress er et meget udbredt system er det ligeledes ofte offer for virus/orme mm. og hver gang de finder svagheder ar bejder de målrettet på at løse det og lukke eventuelle huller i koden. Herefter er det som oftest også skønhedsforbedringer og småting i administrations modulet.
2. Den store forskel i versionsændringer er Plugin kompabilitet, da plugins laves af 3.part er det altså et spørgsmål om hvor vidt de husker at opdatere deres plugins til at understøtte den nyeste version af wordpress ( Det gør de fleste professionelle plugin skabere dog)
Så det er altså skaberne af det Theme du vil bruge, der skal svare på om de plugins de har indbygget i themet, altså nu også virker under wordpress 3.0 - Noget helt tredje er så om din host har en god nok server. Jeg står faktisk med wordpress plugin problemer på den ene One.com host jeg stadig har.
Ellers kan du såmænd sagtens nøjes med et gratis theme og bare få en til at tilpasse det til jeres behov, da wordpress kan indstilles næsten lige som i vil have det med statiske sider.