Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designet + brugervenligheden på nytoprettet kategori

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Hvad synes i om mit nyoprettede design og om brugervenligheden på min nye kategori?

http://dinparfume.dk/182-kob-gavekort

Problemet er at produkter, som koster under 650 kr der sætter vores shop automatisk fragt på. Derfor vil jeg gerne have jer til at teste om brugervenligheden stadigvæk er god på mine gavekort under 650 kr.

jeg har forklaret det så godt som muligt.
Hvad siger testkaninerne?

Glæder mig til at høre fra jer.

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 19:24

Synes det ser godt ud, du holder samme fine stil som på resten af websitet, meget enkelt og overskueligt.

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:37

Jeg synes faktisk, det bør være mere tydeligt, at man ikke skal betale fragt på gavekortene, men jeg kan godt se, det er svært.

Jeg ville tydeligt skrive: Du slipper for at betale fragt for forsendelse af gavekort.

Hvis du skriver det (eller noget lignende) med fed i boksen med Flere detajler-knappen, ser brugeren det nemmere.

Når først brugeren ved, at han ikke skal betale fragt, vil han bruge lidt tid på at lede efter løsningen, som han så vil finde nederst.

Problemet med den nuværende løsning er at beskeden står ret langt nede, og mange brugere vil ikke kunne se den, hvis de ikke scroller.

Det var i hvert fald en idé :) Håber det kan bruges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)