Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det passe at der er nogen der udgiver sig for at være investorer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ved ikke om jeg tager fejl, men jeg har baré en ide om at nogen skriver at de er investorer selvom det ikke er helt rigtigt, tager jeg fejl?

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 16:52

Hej Web-siden

Jeg skal ikke kunne udtale mig om det konkrete - men det lyder som om du har en historie på vej.... venter i spænding.

MVH Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:55

Jeg jeg ville ikke fortælle en historie, men det kunne være andre måske havde samme ide?

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 17:04

Web-siden.dk:

Hej Aminoer

Jeg ved ikke om jeg tager fejl, men jeg har baré en ide om at nogen skriver at de er investorer selvom det ikke er helt rigtigt, tager jeg fejl?

Ja, hvorfor skulle der ikke være det, og så rende med folks gode ideer .... der er vel altid brådne kar !

Claus

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg er sikker på, at der er folk der påstår, at de er investorer for at få indblik i ens ide/projekt.

Jeg har ikke selv oplevet det, men det er der sikkert andre der har.

Kommer snart...

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:10

Web-siden.dk:

Hej Aminoer

Selvfølig tager du ikke fejl, der er også nogen der lyver om alle mulige andre ting. Der er rigtige mange brugere herinde på amino, og det kan desværre ikke undgåes at der er fuskere.

Men hvordan fusker en investor egentlig? Det er jo dig der får nogen penge af ham til at udvide din butik, og så forventer han så at få sine penge tilbage med afkast - så det er jo ham der løber en risiko, men det kan godt være at man kan gøre noget mere uspekuleret, men det har jeg ikke lige fantasi til lige i øjeblikket.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 17:15

tænkstort:

Jeg er sikker på, at der er folk der påstår, at de er investorer for at få indblik i ens ide/projekt.

Jeg har ikke selv oplevet det, men det er der sikkert andre der har.

Nå, ja på den måde. Det kan jeg selvfølig godt se er smart. Men Thorborg siger selv i en af sine vidoer at man ikke skal være bange for at dele sine idéer ud, og faktisk siger han sågar at dem der gemmer dem for sig selv, de bliver aldrig til noget. Tongue Tied

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 17:21

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Men Thorborg siger selv i en af sine vidoer at man ikke skal være bange for at dele sine idéer ud, og faktisk siger han sågar at dem der gemmer dem for sig selv, de bliver aldrig til noget.

Helt enig. Det er ikke idéen, men det arbejde vi lægger i den, der er noget værd.

Dem der lukrerer på andres idéer lukrerer i virkeligheden kun på andres succes. Når noget har succes, så kan man være helt sikker på at blive kopieret...

Man kunne vende det om og spørge: "Hvornår har du succes?" Og svaret: Når du bliver kopieret! ;-)

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 17:33

Vilhelm Kruse:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Men Thorborg siger selv i en af sine vidoer at man ikke skal være bange for at dele sine idéer ud, og faktisk siger han sågar at dem der gemmer dem for sig selv, de bliver aldrig til noget.

Helt enig. Det er ikke idéen, men det arbejde vi lægger i den, der er noget værd.

Dem der lukrerer på andres idéer lukrerer i virkeligheden kun på andres succes. Når noget har succes, så kan man være helt sikker på at blive kopieret...

Man kunne vende det om og spørge: "Hvornår har du succes?" Og svaret: Når du bliver kopieret! ;-)

I de fleste tilfælde får man også kun succes hvis man virkelig brænder for det med hele sit hjerte, og en gut der hugger ens idé bare for at blive hurtig rig, men slet ikke har passion for produktet brækker nemt nakken - de fleste kunder kan føle den slags.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:43

Det lyder måske dumt - Men du tænker ikke på den titel under f.eks. dit profil billede vel? Embarrassed

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)