Hvis ansvar er det, at din indbakke ser pæn og overskuelig ud? Det er ikke min, det er heller ikke Aminos.... Hmmmmm, gad vide hvem så har ansvaret? Jeg tror det er meget normalt, at man organisere det man nu får i indbakken. Jeg har personligt mange mapper, med mails jeg får jævnligt.
Jeg synes faktisk lidt, at det svarer til, at du brokker dig over at der roder på dit skrivebord, fordi du ikke gider arkivere, organisere eller hvad pokker man nu gør.
Der roder da også på mit skrivebord. Men det er da ikke SKATs skyld, vel? :-)
Hvis mit skrivebord roder, og det er fordi, at jeg modtager 20 breve fra Skat om dagen med præcis samme indhold, så ville jeg nok også hive fat i dem. Ikke fordi mit skrivebord roder, men fordi jeg skal slæbe brevene med op fra postkassen. Og det er fuldstændig ligegyldigt, om jeg vælger at åbne brevene og arkivere dem i sorte ringbind med små fine håndskrevne mærkater med farvekoder eller de ryger direkte i skraldespanden.
Desuden handler det slet ikke om ansvar. Jeg påpeger blot, at det ikke fungerer optimalt, og jeg forstår ærlig talt ikke, at (konstruktive) forslag til forbedringer eller ændringer ofte mødes med en "du er da negativ", "køb plus", "Amino er ikke nogen millionforretning" osv. Det er en mildt sagt spøjs måde at forholde sig til konstruktiv kritik på.
Men hvem skal så vælge hvad default option skal være?
Altså default option på default option? Det er et godt spørgsmål. Afstemninger er sgu kedelige i længden. Måske ved lodtrækning?
Så vidt jeg har hørt, så er Amino ikke en
millionforretning... (måske på udgiftssiden) og der er nok andre ting
der er vigtigere at få lavet.
Men det er trods alt en forretning, og selvfølgelig er der andre ting, der er vigtigere, men de tager sandsynligvis også længere tid at lave/fikse.