Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Er du et klamt svin?"

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Magnus:
2. At funktionen som udgangspunkt er slået fra, når man skriver nye indlæg.

Dårlig ide. Er glad for at få mails når der kommer svar på en tråd jeg har været med i.

Må bakke Niels op her... Og det tager max 20 sek at slette en dags Amino mails, og jeg får sku mange til tider (100-250 stk dagligt er ik unormalt)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:58

Niels:

Lasse:

Niels:
Så vidt jeg har hørt, så er Amino ikke en millionforretning... (måske på udgiftssiden) og der er nok andre ting der er vigtigere at få lavet. 

Vrøvl! Martin Thorborg er kommet på Forbes liste, pågrund af Amino.

Det kan godt være og forstår det godt. Men kig lige på regnskabet for sidste år....og læg mærke til hvad jeg sagde. Jeg sagde ikke at det ikke var godt det han gjorde, men at det ikke er en millionforretning.

Men kommentar var ikke seriøst ment.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:00

Patrick:
Hvis ansvar er det, at din indbakke ser pæn og overskuelig ud? Det er ikke min, det er heller ikke Aminos.... Hmmmmm, gad vide hvem så har ansvaret? Jeg tror det er meget normalt, at man organisere det man nu får i indbakken. Jeg har personligt mange mapper, med mails jeg får jævnligt.

Jeg synes faktisk lidt, at det svarer til, at du brokker dig over at der roder på dit skrivebord, fordi du ikke gider arkivere, organisere eller hvad pokker man nu gør.

Der roder da også på mit skrivebord. Men det er da ikke SKATs skyld, vel? :-)

Hvis mit skrivebord roder, og det er fordi, at jeg modtager 20 breve fra Skat om dagen med præcis samme indhold, så ville jeg nok også hive fat i dem. Ikke fordi mit skrivebord roder, men fordi jeg skal slæbe brevene med op fra postkassen. Og det er fuldstændig ligegyldigt, om jeg vælger at åbne brevene og arkivere dem i sorte ringbind med små fine håndskrevne mærkater med farvekoder eller de ryger direkte i skraldespanden.

Desuden handler det slet ikke om ansvar. Jeg påpeger blot, at det ikke fungerer optimalt, og jeg forstår ærlig talt ikke, at (konstruktive) forslag til forbedringer eller ændringer ofte mødes med en "du er da negativ", "køb plus", "Amino er ikke nogen millionforretning" osv. Det er en mildt sagt spøjs måde at forholde sig til konstruktiv kritik på.

Niels:
Men hvem skal så vælge hvad default option skal være?

Altså default option default option? Det er et godt spørgsmål. Afstemninger er sgu kedelige i længden. Måske ved lodtrækning?

Niels:
Så vidt jeg har hørt, så er Amino ikke en millionforretning... (måske på udgiftssiden) og der er nok andre ting der er vigtigere at få lavet. 

Men det er trods alt en forretning, og selvfølgelig er der andre ting, der er vigtigere, men de tager sandsynligvis også længere tid at lave/fikse.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:02

Magnus:

[Altså default option default option? Det er et godt spørgsmål. Afstemninger er sgu kedelige i længden. Måske ved lodtrækning?

Jeg tror Niels's pointe er, at du tager udgangspunkt i dine egne behov og tror alle andres er de samme.
Hvis du vidste hvor mange modstridende forslag vi får hver dag om div, så tror jeg du ville forstå det :-)
Så vi er skam meget lydhør over for forslag og det tror jeg de fleste vil give mig ret i, men lige meget hvad vi ændrer, så vil der altid være folk der bliver sure.

Men sådan er det og vi tager dagligt beslutninger og lever fint med konsekvenserne :-)

Dbh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mails mails mails, en sidebemærkning vedr. mails fra Amino.

Jeg synes det er ret fikst at man kan abonnere på indlæg fra folk, det gør det meget nemt for mig at følge lidt med på Amino. Smile

Ha en dejlig tid - C.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 23:11

Magnus: Jeg er enig med dig :o)

Hvis jeg havde valget, så ville ja da helt sikkert nøjes med 1 email i stedet for 10.
En email med: Der er kommet nyt svar i det du følger med i - klik her og læs det.

Også får jeg ikke flere mails, før jeg rent faktisk har klikket ind på tråden og læst det.

Og som magnus påpeger betyder det også, at hvis jeg har mistet interessen for en tråd, så får jeg heller ikke emails fra den mere - smart :)

Og nu vi er ved emails - hvorfor skal jeg have en email om, at jeg selv har skrevet et svar? Det ved jeg jo godt? Det er da i hvert fald en detalje som kan rettes med 1 linjes kode :) (2 linjer, hvis man også skal afslutte if-sætningen måske ;)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)