Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Er du et klamt svin?"

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Amino er bygget på en platform som vi har købt og det er derfor ikke noget vi har valgt. Men jeg er nu selv glad for de mange mails, som jeg smider i en seperat folder. Men hvis nok vil have det, kigger vi på det. Dbh Martin
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:11

Jeg er nu også ganske godt tilfreds med de mails. Der er nogle små ting med alerts og dobbelt-mails ved eget svar men ellers fungere det super godt.

Jeg har også opsat en mailregl så det er ikke noget der holder mig vågen :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 16:18

Martin Thorborg:

Ja jeg kan heller ikke se forskellen og mit liv er for kort til at være tøsefornærmet over noget så ligegyldigt ;-)

Dbh Martin

På et forum kan jeg vælge at klikke eller ikke klikke på et indlæg. Det står mig frit for, og personligt ville jeg ikke have klikket på denne tråd ;-) Men læg mærke til at jeg har og udøver et valg - det er internettet's natur.

Men, og nu kommer pointen:

I min indbakke har jeg ikke et valg. Der er en klar forskel. Her et et screendump fra hvordan mailen præsenterer sig:

(Det skal bemærkes at den røde ring har jeg selv tegnet for at illustrere pointen ;-) )

Min indbakke er en del af min intimsfære. Men hvis jeg vil læse indholdet i mailen, er jeg nødt til at acceptere overskriften...

Det jeg henstiler til, og hele formålet med denne tråd, er at gøre opmærksom på at hvis man strammer for meget vedrørende hvad der er ok i annoncer - så står brugerne på et tispunkt af.

Helt alvorlig og tøsefornærmet så synes jeg det er at stramme den for meget, at den overskrift ender i min indbakke.

Og helt alvorligt og og knap så tøsefornærmet, så har jeg allerede løst problemet i min indbakke - case closed.

Og helt alvorligt og slet ikke spor tøsefornærmet - så var tråden ment som en brugerkommentar til at gøre amino endnu bedre!

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:19

Kaffe & Co:

Jeg er nu også ganske godt tilfreds med de mails. Der er nogle små ting med alerts og dobbelt-mails ved eget svar men ellers fungere det super godt.

Jeg har også opsat en mailregl så det er ikke noget der holder mig vågen :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Jeg Dårlig reklame er bedre end ingen reklameHmm

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:21

Ja Amino er fantastisk - de forbedre hele tiden deres platform - det seneste skud på stammen er at man kan udelukke svar fra bestemte brugere...

Så mon ikke at Amino også for optimeret deres mails - sådan med tiden i prioriteret rækkefælge :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:21

Vilhelm Kruse:

Og helt alvorligt og og knap så tøsefornærmet, så har jeg allerede løst problemet i min indbakke - case closed.

Hej Vilhelm

Først vil jeg godt beklage min lidt sarkastiske bemærkning, jeg var lige vågnet og mine unger var sure, sorry.

Jeg forstår din pointe og jeg ville ikke selv  bruge det udtryk i min markedsføring, men når det så er sagt, så må jeg indrømme at jeg heller ikke kan hidse mig op over det.
Samfundet bevæger sig i en retning hvor man må alt og det har jeg det sådan set fint med langt hen ad vejen og jeg tvivler på at der er mange iværksættere på Amino der får deres kaffe galt i halsen pga. de udtryk de bruger.

Men vi er alle forskellige og derfor er det godt at man enten kan slå mails fra i Amino eller lave en simpel regel i sig e-mail program der sorterer dem fra.

Slutteligt, så er beskeden i 2 % af de mails du modtager, så det er ikke fordi de er så udbredte som du skriver.

Nuvel, ha' en god dag og igen beklager jeg mit "udbrud".

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Magnus:

Niels:
Lav en regel der putter alle mails fra amino ned i en mappe... 

Så alle der bruger Amino, skal oprette filtre igennem deres emailklient - bare for at undgå at få en milliard unødvendige mails direkte i deres indbakke? Det lyder ikke voldsomt gennemtænkt.

Niels:
Dårlig ide. Er glad for at få mails når der kommer svar på en tråd jeg har været med i.

Okay, det kan så være en smagssag og det afhænger nok også af, hvor mange og hvilken type indlæg, man skriver. Om ikke andet så muligheden for at vælge default option.

Niels:
Jeg tror da at hvis der bliver samlet ind så vil Thorborg nok gerne sætte programmørerne til det :)

Haha, ja alle ved, at Amino udelukkende drives af frivillige. Pfft!

Du er da små negativ. Hvad er det dog for en dårlig attitude du har?

Hvis ansvar er det, at din indbakke ser pæn og overskuelig ud? Det er ikke min, det er heller ikke Aminos.... Hmmmmm, gad vide hvem så har ansvaret? Jeg tror det er meget normalt, at man organisere det man nu får i indbakken. Jeg har personligt mange mapper, med mails jeg får jævnligt.

Jeg synes faktisk lidt, at det svarer til, at du brokker dig over at der roder på dit skrivebord, fordi du ikke gider arkivere, organisere eller hvad pokker man nu gør.

Der roder da også på mit skrivebord. Men det er da ikke SKATs skyld, vel? :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:51

Magnus:

Niels:
Dårlig ide. Er glad for at få mails når der kommer svar på en tråd jeg har været med i.

Okay, det kan så være en smagssag og det afhænger nok også af, hvor mange og hvilken type indlæg, man skriver. Om ikke andet så muligheden for at vælge default option.

Men hvem skal så vælge hvad default option skal være?

Magnus:

Niels:
Jeg tror da at hvis der bliver samlet ind så vil Thorborg nok gerne sætte programmørerne til det :)

Haha, ja alle ved, at Amino udelukkende drives af frivillige. Pfft!

Så vidt jeg har hørt, så er Amino ikke en millionforretning... (måske på udgiftssiden) og der er nok andre ting der er vigtigere at få lavet. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:55

Niels:
Så vidt jeg har hørt, så er Amino ikke en millionforretning... (måske på udgiftssiden) og der er nok andre ting der er vigtigere at få lavet. 

Vrøvl! Martin Thorborg er kommet på Forbes liste, pågrund af Amino.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:41

Lasse:

Niels:

Vrøvl! Martin Thorborg er kommet på Forbes liste, pågrund af Amino.

Det kan godt være og forstår det godt. Men kig lige på regnskabet for sidste år....og læg mærke til hvad jeg sagde. Jeg sagde ikke at det ikke var godt det han gjorde, men at det ikke er en millionforretning.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)