Ja jeg kan heller ikke se forskellen og mit liv er for kort til at være tøsefornærmet over noget så ligegyldigt ;-)
Dbh Martin
På et forum kan jeg vælge at klikke eller ikke klikke på et indlæg. Det står mig frit for, og personligt ville jeg ikke have klikket på denne tråd ;-) Men læg mærke til at jeg har og udøver et valg - det er internettet's natur.
Men, og nu kommer pointen:
I min indbakke har jeg ikke et valg. Der er en klar forskel. Her et et screendump fra hvordan mailen præsenterer sig:

(Det skal bemærkes at den røde ring har jeg selv tegnet for at illustrere pointen ;-) )
Min indbakke er en del af min intimsfære. Men hvis jeg vil læse indholdet i mailen, er jeg nødt til at acceptere overskriften...
Det jeg henstiler til, og hele formålet med denne tråd, er at gøre opmærksom på at hvis man strammer for meget vedrørende hvad der er ok i annoncer - så står brugerne på et tispunkt af.
Helt alvorlig og tøsefornærmet så synes jeg det er at stramme den for meget, at den overskrift ender i min indbakke.
Og helt alvorligt og og knap så tøsefornærmet, så har jeg allerede løst problemet i min indbakke - case closed.
Og helt alvorligt og slet ikke spor tøsefornærmet - så var tråden ment som en brugerkommentar til at gøre amino endnu bedre!