Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Er du et klamt svin?"

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

På hver 3. af de e-mails jeg får fra aminodebatten, er der en reklame med der starter med ordene: "Er du et klamt svin?"

Jeg ved ikke hvad den annonce går ud på, for jeg har ikke læst den. Jeg læser ikke noget fra nogen der starter med at spørge om jeg er et klamt svin. Det er ikke et spørgsmål, jeg på nogen måde værdiger et svar.

Hvis noget irriterer mig så har jeg kun et princip.

Enten gør jeg noget ved det, eller også flytter mig. Mit liv er ikke langt nok til at gå og være irriteret.

Jeg flytter mig i dette tilfælde, for hvad kan jeg gøre ved det?

Så nu er der lukket for aminodebatbeskedopdateringer (puha, sikken et langt ord) i min indbakke!

 

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bruger da selv samme metode (aggressiv overskrift, for at få folk til at læse)?

 

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Wink

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja jeg kan heller ikke se forskellen og mit liv er for kort til at være tøsefornærmet over noget så ligegyldigt ;-)

Dbh Martin

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er tøsefornærmetWink

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fight fire with fire? Wink

Den slags findes overalt på nettet, og hvis man skulle boycutte alt hvad der indeholder irriterende elemter så kan man ligeså godt smide sin computer ud af vinduet.

Det handler vel bare om på bedste vis at ignorere de ting man ikke lige synes om, og istedet fokusere på det man faktisk kan bruge! Så får man også en meget bedre oplevelse.

Der er da også til tider indlæg her på Amino som er det rene Ick! men det får mig ikke til at forlade Amino, for her er laaaaaangt flere gode og brugbare indlæg end der er dårligt! Og jeg synes bestemt også at værdien af de forskellige e-mails Amino tilbyder (inkl debatinfo) klart overstiger irritationen ved sådanne småting Wink

 

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bortset fra det, kunne det være rart, hvis man ikke modtog 20-30 mails fra Amino, hver gang man melder sig til "Send mig en e-mail, når der kommer nye indlæg" eller hvad det nu hedder (har slået det helt fra for længe siden).

Det er pænt træls, når ens indbakke ser sådan her ud.

Den normale fremgangsmåde på det her område er:

1. Brugeren får én (1!) e-mail som en reminder om, at der er kommet et eller flere nye indlæg. Hvis brugeren ikke tjekker tråden, vil han eller hun ikke modtage flere reminders fra omtalte tråden.

2. At funktionen som udgangspunkt er slået fra, når man skriver nye indlæg.

Det er lidt off-topic, men stadig noget der burde fikses.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Magnus:

Bortset fra det, kunne det være rart, hvis man ikke modtog 20-30 mails fra Amino, hver gang man melder sig til "Send mig en e-mail, når der kommer nye indlæg" eller hvad det nu hedder (har slået det helt fra for længe siden).

Det er pænt træls, når ens indbakke ser sådan her ud.

Den normale fremgangsmåde på det her område er:

1. Brugeren får én (1!) e-mail som en reminder om, at der er kommet et eller flere nye indlæg. Hvis brugeren ikke tjekker tråden, vil han eller hun ikke modtage flere reminders fra omtalte tråden.

2. At funktionen som udgangspunkt er slået fra, når man skriver nye indlæg.

Det er lidt off-topic, men stadig noget der burde fikses.

HØRT :o)
Måske man kan det med Amino Plus?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Magnus:
Det er pænt træls, når ens indbakke ser sådan her ud.

Lav en regel der putter alle mails fra amino ned i en mappe... 

Magnus:
2. At funktionen som udgangspunkt er slået fra, når man skriver nye indlæg.

Dårlig ide. Er glad for at få mails når der kommer svar på en tråd jeg har været med i.

Magnus:
Det er lidt off-topic, men stadig noget der burde fikses.

Jeg tror da at hvis der bliver samlet ind så vil Thorborg nok gerne sætte programmørerne til det :)

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
Lav en regel der putter alle mails fra amino ned i en mappe... 

Så alle der bruger Amino, skal oprette filtre igennem deres emailklient - bare for at undgå at få en milliard unødvendige mails direkte i deres indbakke? Det lyder ikke voldsomt gennemtænkt.

Niels:
Dårlig ide. Er glad for at få mails når der kommer svar på en tråd jeg har været med i.

Okay, det kan så være en smagssag og det afhænger nok også af, hvor mange og hvilken type indlæg, man skriver. Om ikke andet så muligheden for at vælge default option.

Niels:
Jeg tror da at hvis der bliver samlet ind så vil Thorborg nok gerne sætte programmørerne til det :)

Haha, ja alle ved, at Amino udelukkende drives af frivillige. Pfft!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)