Det er vist cirka det bedste bud på din forespørgsel.
Hvis du forventer at folk på Amino der eventuelt forhandler døre og vinduer skal tage dig synderligt seriøst vil et godt sted at starte være at fortælle hvad du skal bruge, herunder de korrekte mål så folk kan komme med et tilbud.
Der findes et hav af webshops der sælger døre og vinduer og fælles for dem alle er at du skal bruge nogle mål og antal for at finde en pris på det produkt du har behov for
De korrekte mål er svære at give idet det kun er diagonalmålen jeg kan give men údmiddelbart ville jeg ikke låse mig fast på mål for der findes mange slags vinduer og ideen var at tilpasse vindueshullet til lige nettop det vindue jeg finder passende.
Vinduer og døre kan laves lige som du vil ha dem. Men lad være med at ændre dine hul mål med mindre det er strengt nødvendigt. Tag dine hulmål -> find ud af hvilken type du vil have (glas/alu, bondehus osv.) -> når du så har fundet typen så er det meget nemt at få en pris.
Har du en mailadresse jeg kan sende til - så kan du lige få en oversigt + mål på et par stykker mahogni vinduer, som du kan få rigtig billigt hvis du køber dem samlet.. De er nemlig i super stand - de var bare et fejlkøb..
Du kan se billeder af dem inde på min profil her - men hvis du lige vil skrive din mailadresse så sender jeg lige målene afsted til dig.. Så kan du jo se om det var interessant..
Min far er gammel tømrermester og har stadig forbindelserne iorden til vinduer og døre fra dygtige fabrikanter - og kan arbejde priserne godt i bund. Alt afhængig af hvad du søger - så har vi rigtig gode erfaringer med en lokal producent som laver de flotteste opgaver i mahogni.
Bor du i vores lokalområde, vil min far gerne komme og tage mål og hente tilbud hjem til dig. Er det for langt væk, så må du selv diske op med NØJAGTIGE mål af alle ønskede vinduer og døre. Vi skal osse bruge info på materiale og hvilken slags du har tænkt dig. På min Facebook profil kan du se de vinduer og døre min far og jeg satte i det sidste vi byggede til hjemme hos mig. Kan ikke huske om der ligger billeder af mit hus - resten af huset - som osse er i mahogni. Linket: http://www.facebook.com/lasseburholt?v=photos#!/album.php?aid=176470&id=664099777
Men ellers har vi skaffet både i plastic og osse i alm. træ. Der bliver ikke gået på kompromis med kvalitet - men tilgengæld er prisen iorden.
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic