Jeg går og roder lide med et auktionssite jeg har sat op i phpprobid software. Jeg vil gerne have din mening, der er allerede køb nu varer på siden som kan købes, men jeg er mere interesseret i noget feedback.
Det skal dog siges at siden endnu ikke er 100% færdig og der er et par tydelige småfejl endnu.
Det skulle være muligt at oprette sin egen webshop og sælge derfra, jeg er endnu ikke begyndt at markedesførre den endnu så der er bergænset med trafik, men regner med at bruge lidt adwords på den såsnart den er klar. Det koster ikke noget at købe,sælge eller oprette.
Jeg er i gang med at få lavet et logo/banner der passer til siden, venter blot på designeren er klar med det i næste uge. Det var bare for at sætte noget på.
Altså, du bruger et system som du ikke er den eneste der bruger. Designet har du heler ikke lavet, da det er standard i seve systemet, så hvad dælen vil du have os til at bedømme? Andet end, der findes tonsvis af disse site, hvad får os til at bruge dit og ikke dba, gul og gratis, yah, eannoncer, qxl, ebay osv osv osv osv osv ?
Jeg forsøger netop at sætte mig eget præg på den så den bliver unik, Hvorfor skal de lige netop bruge min auktion ? Hvorfor skal de bruge de andre auktioner. Jo større udvalg jo større eksponering, det kan jeg finde mange grunde til.
Syntes bare det kunne være rart at høre hvad andre syntes om denne "standard" opsætning af en auktions-site