Hej allesammen :) I forbindelse med en ny boligside jeg arbejder på at starte op, var jeg lidt på udkig efter en advokat eller mægler der måske kunne være interesseret i at indgå et lille samarbejde.. Jeg ville nemlig gerne henvise til en der kunne hjælpe både sælgere og købere hvis de havde brug for det - hvis jeg så til gengæld kunne tjene lidt på at henvise (+ at du/i så måske også henviste til min hjemmeside).. Min hjemmeside bliver landsdækkende så det ville derfor være en fordel hvis du/i også var det.. De opgaver der f.eks. kunne bruges hjælp til blandt sælgere og købere, kunne være rådgivning, vilkårsforhandlinger, prisforhandlinger, finansieringsforslag, skødeskrivning o. lign - men da købere og sælger jo helst ikke skal have den samme repræsentant siddende ved bordet, søger jeg både nogle der kunne hjælpe sælgere og nogen som kunne hjælpe købere.. Derudover søger jeg også en landsdækkende byggesagkyndig der kunne hjælpe med tilstandsrapport + energimærkning.. Så hvis du/i mener det kunne være interessant, så bare send mig en privat besked - så kan jeg også fortælle lidt om hvad jeg arbejder på at lave med min hjemmeside - vil dog ikke lige fortælle alt for meget her hvor alle kan læse det :) men skal selvfølgelig nok give en bedre beskrivelse og forklaring hvis i synes dette lyder interessant.. Ser frem til at høre fra jer.. Mvh Uffe |
tillader mig lige at skubbe den lidt frem igen - kunne jo være der var en enkelt eller to der var interesseret? :)