Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside sælges: Pick & pack / lagerhotel hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Da vi fremadrettet gerne vil koncentrere os udelukkende om Novitas (konsulentvirksomhed med fokus på Navision og E-business), så har vi fået overdraget vores kunder hos Flexlager.dk til et andet firma/lagerhotel.

Vores hjemmeside www.flexlager.dk vil vi derfor også gerne sælge. Hjemmesiden sælges i den stand som den kan ses.

Herunder er lidt data om hjemmesiden:

- Bygget på Wordpress CMS (nem at vedligeholde og tilføje yderligere indhold).

- Hosted hos internet123.dk (hosting er betalt indtil 26/12-2010). Hosting koster 135 kr om året. Domæne koster 45 kr om året hos DK-hostmaster.

- Vi har endnu ikke gjort nogen væsentlig søgemaskineoptimering for hjemmesiden. Der er dog en relativ lille konkurrence på søgeord som "lagerhotel", "pick & pack", "outsourcing af lager" så der er god mulighed for at få siden højt oppe på Google.

- I perioden vi har drevet virksomheden (februar til juli), så har vi i gennemsnit fået 2-3 henvendelser fra potentielle kunder om måneden.

Forestilling om den potentielle køber af hjemmesiden:

Køber kan være et fragtfirma, lagerhotel eller pick & pack firma, som er interesseret i navnet og/eller designet af hjemmsiden, som gerne vi overtage den og tilrette den til sin egen virksomhed.

Bemærk, da hjemmeside er bygget op omkring Wordpress CMS, så er det simpelt at tilføje nye sider, sætter billeder på eller redigere/indsætte indhold.

Pris:

Vi er åbne for bud. Men vores slå til pris er 10.000 kr.

Interesserede bedes e-maile Jeres bud pr. e-mail til nn (a) novitas.dk.

Yderligere spørgsmål bedes også mailes til nn (a) novitas.dk.

Skambud og kommentarer som er irrelevant forhold til trådens emne frabedes,

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 15:17

Jeg tillader mig lige at oppe tråden engang.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 15:19

10.000kr?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 15:22

Hej feedback 

Er der noget du ikke forstår? Jeg skriver som sagt, at vi er åbne for bud og 10.000 kr er slå til.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:25

Nicklas Nguyen:

Er der noget du ikke forstår?

Jeg må nok også melde mig under "der er noget jeg ikke forstår" i forhold til slå til prisen. Hvad er det der gør at siden er 10.000 værd? Det koster ikke engang 10.000 at få lavet en tilsvarende side hos en næsten vilkårlig leverandør, og så er det efter eget koncept, og ikke en overtagelse af et halvfærdigt koncept.

Du siger du ikke gider useriøse bud, og smider så en useriøs slå til pris. Hvad kan folk forvente? Hvornår er et bud seriøst?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 15:39

gweb:

Nicklas Nguyen:

Er der noget du ikke forstår?

Jeg må nok også melde mig under "der er noget jeg ikke forstår" i forhold til slå til prisen. Hvad er det der gør at siden er 10.000 værd? Det koster ikke engang 10.000 at få lavet en tilsvarende side hos en næsten vilkårlig leverandør, og så er det efter eget koncept, og ikke en overtagelse af et halvfærdigt koncept.

Du siger du ikke gider useriøse bud, og smider så en useriøs slå til pris. Hvad kan folk forvente? Hvornår er et bud seriøst?

Hej gweb.

Prisen inkludere layout, navnet og hosting. Vi mener det er 10.000 kr. værd, men det kan godt være du og andre ikke synes det. Det er også helt ok. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)