Jeg er relativt ny i gårde og jeg roder lidt i at åbne en webshop. Da budgettet er meget stramt har jeg prøvet at downloade og redigere en gratis webshop ( www.kromshoppen.dk ), Planen er at jeg vil prøve at få denne side til at fungere inden jeg kaster mig ud i mit realle projekt.
Jeg er nu nået dertil hvor jeg gerne vil have dankort/visa betaling, er der nogle der ved hvordan jeg integrere dette på min gratis webshop ???
Jeg vil skyde på du skal have et modul der passer til din shop og så skal du oprette dig hos PBS for at kunne få lov til at tage mod Dankort korter omkring de 1000 kr
Test-konto Hvis du blot ønsker at teste ePay, kan du få oprettet en test-konto. På trin 2 under evt. kommentar skal du angive, at du blot ønsker en test-konto. Du skal blot se bort fra priser mv. i bestillingsguiden. Vi vil efter kort tid oprette din test-konto og fremsende dine login-oplysninger, samt oplysninger til hvordan du kan teste op mod betalingssystemet.
Vil tro, at du kan få noget test hos QuickPay også, hvis du skriver til dem...
Ved du om dette er gratis, umiddelbart skal jeg betale ?
Som ePay skriver (og hvad jeg forbinder med ordet "test")
Jimmy Carlsen:
Test-konto Hvis du blot ønsker at teste ePay, kan du få oprettet en test-konto. På trin 2 under evt. kommentar skal du angive, at du blot ønsker en test-konto. Du skal blot se bort fra priser mv. i bestillingsguiden. Vi vil efter kort tid oprette din test-konto og fremsende dine login-oplysninger, samt oplysninger til hvordan du kan teste op mod betalingssystemet.