Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Olien er stoppet! endeligt!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan huske engang i 0. klasse da vi skulle tegne vores største drøm.. dengang tegnede jeg en maskine der kunne redde duer der var indsmurt i olie. Lidt sjovt - når nu alle andre tegnede store rumskibe Big Smile. Det er forfærdeligt .. kan slet ikke holde tanken ud om så store katastrofer, der rammer så ufattelig mange uskyldige!!

 

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:

dengang tegnede jeg en maskine der kunne redde duer der var indsmurt i olie. Lidt sjovt - når nu alle andre tegnede store rumskibe Big Smile

Yes Haha det er god børnehaveklasse-stil!

 

Men ja det er forfærdeligt, det påvirker så meget mere end hvad vi kan forestille os (og garenteret også hvad medierne fortæller) Frustrationen og angsten må have været (og er) enorm hos de påvirkede og alle som bare har måtte se hjælpeløse til!

Jeg kan slet ikke holde ud at se udsendelser eller billeder af dyr der er smurt ind i olie eller på nogen måde lider. Når der kommer blade eller nyhedsbreve fra de organisationer jeg støtter så flyver jeg let og elegant over de artikler der omhandler øv-historier ...ellers er der dømt tudefjæs ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sket er sket, nu må man kigge fremad. Forhåbentlig kan det skabe en masse arbejdspladser, at BP nu skal samle olie op, hvis overfladeareal på havet ca. svarer til Texas! (or so I've heard .. ) 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lasse:

Ok, det her olie udslip har jeg aldrig hørt om før, se mere her om Nigeria olieudslippet

FY for statan da... For satan da det fuck hoveder ... hvad fanden bilder de sig ind!!!! Hvilke selskaber staar bag det??

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Lasse:

Ok, det her olie udslip har jeg aldrig hørt om før, se mere her om Nigeria olieudslippet

FY for statan da... For satan da det fuck hoveder ... hvad fanden bilder de sig ind!!!! Hvilke selskaber staar bag det??

Det omtalte olieudslip i Nigeria skulle Shell vist være ansvarlig for.

http://www.information.dk/238255

Mener at have hørt at Shell betaler et kæmpe erstatningsbeløb hvert år. Det er jeg dog ikke sikker på. Under alle omstændigheder er det også tragisk.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)