Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min idé

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Suveræn ide, forsæt med den.

Tror den kan give dig en god sjat lommepenge og du kan lære en masse.Smile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super godt Anton. Bare klø på. Jeg tror sagtens at det kan lykkedes. Som andre skriver er det noget der er flere kæder der gør sig i med musik og videoer. Mener også at jeg kan huske at have buttet nogle D&D spil i Thorborgs første butik på falkoner allé for mange år siden(da jeg var ung), og det gik da vist også ok for ham.

Jeg har endnu ikke set det som en online butik, så jeg tror nu nok at det skulle gå, og ddet koster så heller ikke det store at sende nogle anders Ander med posten.

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en super fed ide.

Ovenpå kan du bygge en byttebørs.

Eksempelvis kunne jeg helt vildt godt tænke mig at bytte bøger.

Eks.

Jeg søger efter en eller andet bog.

Hans har den (og har læst den) og sender den til mig direkte.

Så får Hans et point. Og når der er en der har den bog han søger så er han først i køen.

Og du slipper for alt det bøvl med at have bøgerne liggende på lager.

 

 

 

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da en super god idé - jeg gider ikke have bøger stående på reoler i stuen, når jeg har læst dem et par gange (eller én gang hvis den var kedelig) ville jeg være glad for at bytte til andre. Og fint også at kunne bytte / købe brugte tegneserier!

Fed idé - dejligt gåpåmod - go for it!!!!

Fra Mårslet
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror bare det starter min by indtil det er bredt nok rundt i landet.

Og så må dem der skal sendes med post selv betale portoen for dem.Skype-Wink

Eller også kan de selv komme og hente dem.

11 årig iværksætter.

Mail: Goocrate@gmail.com

Fra Mårslet
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

For det kan gå nedad vis jeg skal sende en bog til 10 kr og selv betale en porto på 20 kr.

11 årig iværksætter.

Mail: Goocrate@gmail.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton det er godt at du tænker en ide igennem.

Men det er sku en rigtig dårlig ide - den holder ikke - der har i 100 år været antikar butikker hvor man kan indlever sig gamle lort - det er altid en gammel mand eller gammel dame og butikken dør med indehaveren 

der eksister allerede antikvar hjemmesider

Hvad vil du still op med alle dem som sender gamle anders andblade eller bøger ? du vil få fyldt garagen -

hvordan skulle de så kunne sælges og sendes ? hvordan vil du tjene penge på det ?

Der er kun en her på debatten som er lidt kritisk ellers er det "god ide " etc. Det værste som kan ske for en iværksætter er for meget med vind, så knækker de halsen ved første kritiske meninger. 

Jeg ved det af erfaring jeg fik kun ros og skulderklap der var ikke en som sagde " hmm måske er iden slet ikke så god" 

så jeg tabte en masse penge 

Hvis du vil vide om din ide er god så bed alle dem der har været positive om at låne dig 2000 kr. til at komme igang - hvis du får så meget som 1 kr. køber jeg et skrabe lod og give dig besked hvis du har vundet.

du kan også prøve at gå i banke og bede om 50.000 kr uden sikkerhed baseret på iden - så får du også en indikator på om den er så god som alle siger.

Sorry men din ide holder ikke en meter - du har imitativ så find på noget andet 

Hilsen

Sven 

 


Fra Mårslet
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk dig nu om.

Jeg kan ikke miste penge på det .

Jeg får jo bladene ved at give dem points ikke penge og jeg starter i min egen by.

Jeg vil også gøre det med spil så de kan blive sendt med posten eller modtageren kan selv komme og hente den og vis du synes det er en dårlig idé så er det da bare din egen skyld.

Og jeg skal ikke betale penge for noget som helst andet end portoen.

og den kan kunderne betale halvdelen for eller det hele for.

11 årig iværksætter.

Mail: Goocrate@gmail.com

Fra Mårslet
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Unskyld vis jeg lød lidt hård, jeg sætter selvfølgelig pris på at du svare.

Men jeg er kun igang med at lære. Skype-Wink

11 årig iværksætter.

Mail: Goocrate@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Sven

Så vidt jeg har forstået er Anton 11 år og i gang med at bygge sin egen webshop fra bunden. Jeg går ud fra at tegneserie-segmentet er valgt ud fra hans personlige interesser og han ikke planlægger at droppe ud af 4. klasse (?) for at flytte hjemmefra og leve fuldtids af sin shop.

Økonomiske worst case er, at Anton kommer til at bruge nogle lommepenge på projektet, men dette vil i så fald være penge brugt på en hobby og ikke en forretning. Hver en krone der kommer ind kan enten gå til opsparing, forbrug eller investeres i shoppen - det kommer han selv til at bestemme. Han skal ikke i banken eller til kommunen og lånefinanciere sin virksomhed.

Antons projekt vil utivlsomt give ham uvurderlige iværksættererfaringer på en hel række områder. Det er derfor dit indlæg, Sven, der ikke holder en meter og du bør i stedet holde dig til skrabelodderne.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)