Mange tak :) |
Jeg vil også starte en rede kræft ramte børn, med at cykel til Rom. sommer 2011..
så hvis i vil starte med et beløb så skriv en pm :)
Mange tak :) |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Jeg vil også starte en rede kræft ramte børn, med at cykel til Rom. sommer 2011.. så hvis i vil starte med et beløb så skriv en pm :) |
Er det her lidt bedre ? Hej. |
op |
Kan jeg skrive om det? |
|
Hjælp modtages med åbne arme :) |
Hej Nesuz, hvad er meningen med dette indlæg? Jeg kan ikke se en forskel. Men vil give de andre ret, at Wordpress er meget godt at bruge. www.wordpress.com Det er nemt at gå til. Hvad du skriver om er jo op til dig. Det er kun dig der kan bestemme hvad du skriver om, så det er bare med at komme igang. Jeg har også en blog, som måske er et godt eksempel på at man kan gøre hvad man har lyst til. Det er ikke en blog ALLE er interesseret i. Den er mest for sjov og for at eksperimentere og lære nye ting. Du kan finde den i min signatur. Såå.. op til dig. Du skal bare begynde og prøve at skrive noget andre kunne være interesseret i. Held og lykke :-) |
Oke og tak |
Jeg har lige fået ferie :) det er jeg så super glad for at jeg vil tilbyde dig at lave en wordpress hjemmeside til dig :) Ring 20657909 :)
|
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts