Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Røvrendt af Facebook hjælp

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Synes efterhånden at der bliver oprettet flere og flere tråde med rene Se&Hør-overskrifter.. Og denne er ingen undtagelse... No

Hvis du nu til næste gang satte dig lidt ind i hvordan systemet virker, før du bare lægger en annonce ud og håber på det bedste, så kunne du formentlig undgå at havne i samme situation, som du er nu.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 20:35

Hvor er det lige Facebook tager røven på dig...?!?

I deres annonceringsprogram fremgår det da ganske tydeligt, hvad du ønsker som dagligt budget, og klikpris m.m.?

Hvad er det helt konkret du er utilfreds med? Er det fordi de trækker penge på en lidt uhensigtsmæssig måde?
Sålænge beløbene tilsammen passer med de kliks du har fået, så hænger det jo ganske fint sammen.

Hvis du reelt er blevet snydt, så forklar lige helt nøjagtigt, hvor kæden hopper af.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:26

Jeg har ikke sat den til at fortsætte som den gør nu valgt maks 7 dage det som er problemet og jeg kan ikke komme ind i facebook annoncer nu der sker intet!

Jeg har endda valgt at annulere mit konto nr derinde og troede at nu var de stoppet med at hæve løs men ak igen her d. 20/7 er der hævet 297 kr.

Nogle som kunne logge ind for mig og se på det og evt skrive til dem at jeg ikke ønsker de skal reklamere mere for mig for kan simpelthen ikke finde ud af hvor det er henne!

I værste fald må jeg skifte dankort nummer.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 17:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes det er sørgeligt at denne tråd er startet som at Facebook røvrender dig og sagen drejer sig om dit dysfunktionel udstyr så du ikke kan logge ind samt inkompetence fra din side.

Havde Facebook de problemer du taler om så tro mig så bliver de rettet med det samme når man har 400 millioner aktive brugere

.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:54

Lad mig hjælpe dig lidt på vejen.. 

Grunden til, at de fortsætter med at trække penge er, at du har en grænse på 300 kroner / 50 dollar. Hver gang denne nåes vil du blive trukket penge. 

Det lyder som om, at du ikke har sat den rette daglige grænse på din facebook kampagne og dermed kan det gå rigtig stærkt. 

Det er nærmere, at du ikke har dobbeltjekket dine kampagner inden du satte dem i gang. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har nu bedt min bank spære min konto gider ikke det fis mere!

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 03:06
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

LinkCentralen.dk:

Jeg har nu bedt min bank spære min konto gider ikke det fis mere!

Du har købt en vare hos Facebook (annoncering), og det vil du nu ikke betale for?

Du sætter dit daglige budget, og hvis du har sat det på 300 kr. og så ladet den køre en uge, ja så kan du selv regne det ud.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)