Synes efterhånden at der bliver oprettet flere og flere tråde med rene Se&Hør-overskrifter.. Og denne er ingen undtagelse...
Hvis du nu til næste gang satte dig lidt ind i hvordan systemet virker, før du bare lægger en annonce ud og håber på det bedste, så kunne du formentlig undgå at havne i samme situation, som du er nu.
Hvor er det lige Facebook tager røven på dig...?!?
I deres annonceringsprogram fremgår det da ganske tydeligt, hvad du ønsker som dagligt budget, og klikpris m.m.?
Hvad er det helt konkret du er utilfreds med? Er det fordi de trækker penge på en lidt uhensigtsmæssig måde? Sålænge beløbene tilsammen passer med de kliks du har fået, så hænger det jo ganske fint sammen.
Hvis du reelt er blevet snydt, så forklar lige helt nøjagtigt, hvor kæden hopper af.
Jeg har ikke sat den til at fortsætte som den gør nu valgt maks 7 dage det som er problemet og jeg kan ikke komme ind i facebook annoncer nu der sker intet!
Jeg har endda valgt at annulere mit konto nr derinde og troede at nu var de stoppet med at hæve løs men ak igen her d. 20/7 er der hævet 297 kr.
Nogle som kunne logge ind for mig og se på det og evt skrive til dem at jeg ikke ønsker de skal reklamere mere for mig for kan simpelthen ikke finde ud af hvor det er henne!
Jeg syntes det er sørgeligt at denne tråd er startet som at Facebook røvrender dig og sagen drejer sig om dit dysfunktionel udstyr så du ikke kan logge ind samt inkompetence fra din side.
Havde Facebook de problemer du taler om så tro mig så bliver de rettet med det samme når man har 400 millioner aktive brugere