Hej Aminoer, I forbindelse med min nystartede virksomhed, Expand Consulting, søger jeg en "referenceopgave" indenfor virksomhedsoptimering, processoptimering, leverandøroptimering, strukturering eller interim management. Eneste krav til virksomheden er at den skal være solid samt indstillet på at gå ind i en optimeringsprocess/forandringsprocess. Jeg baserer altid mit samarbejde med andre virksomheder på gensidig tillid/respekt og vil derfor lade aflønningen for dette projekt stå helt åbent, hvilket i praksis betyder at du/i selv afgører på hvilket niveau jeg skal honoreres, eller om min aflønning ligger i at kunne bruge jer som reference. Der kan læses lidt omkring min baggrund her på amino og ellers vil jeg naturligvis meget gerne uddybe mine kompetencer via et personligt møde, emailkorrespondance eller en telefonisk samtale. Jeg ser meget frem til at høre fra jer. PS.: som de fleste sikkert kan se ved et kig på min hjemmeside så er det ikke der at mine kompetencer er placeret, men jeg håber at i kan bære over med dette. Mvh Lars Hyldegård
|
Denne tråd ryger lige op en enkelt gang mere.
Hav en god dag.
Mvh
Lars Hyldegård