Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Referenceopgave ønskes indenfor virksomhedsoptimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

I forbindelse med min nystartede virksomhed, Expand Consulting, søger jeg en "referenceopgave" indenfor virksomhedsoptimering, processoptimering, leverandøroptimering, strukturering eller interim management.

Eneste krav til virksomheden er at den skal være solid samt indstillet på at gå ind i en optimeringsprocess/forandringsprocess.

Jeg baserer altid mit samarbejde med andre virksomheder på gensidig tillid/respekt og vil derfor lade aflønningen for dette projekt stå helt åbent, hvilket i praksis betyder at du/i selv afgører på hvilket niveau jeg skal honoreres, eller om min aflønning ligger i at kunne bruge jer som reference.

Der kan læses lidt omkring min baggrund her på amino og ellers vil jeg naturligvis meget gerne uddybe mine kompetencer via et personligt møde, emailkorrespondance eller en telefonisk samtale.

Jeg ser meget frem til at høre fra jer.

PS.: som de fleste sikkert kan se ved et kig på min hjemmeside så er det ikke der at mine kompetencer er placeret, men jeg håber at i kan bære over med dette.

Mvh

Lars Hyldegård

Expand Consulting

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 11:32

Denne tråd ryger lige op en enkelt gang mere.

Hav en god dag.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:13

Hej Lars.

Det lyder super spændende.

Jeg vil høre om du er interesseret i at netværke og eventuelt samarbejde i forbindelse med fremtidige projekter. Jeg er en procesøkonom med speciale i logistik fra Århus, der har gåpåmod og drive.

CV og portefølje.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 00:16

Hej gnowak,

Tak for dit indlæg.

Jeg er altid interesseret i at netværke med spændende mennesker og det kunne da være fint hvis vi kunne bruge hinandens kompetencer i fremtidige projekter.

Jeg kan desværre ikke få dine CV og portefølje link til at virke.

Du er velkommen til at sende mig en email: lars@expand-consulting.dk hvor du vedhæfter lidt info omkring dig selv.

Er du evt. på twitter?

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:04

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)