Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger andelsbolig - betaler kontant

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer 

I et stykke tid nu har jeg søgt og søgt med 2 venner efter en 4 værelses lejlighed. Vi har desværre ikke kunne finde noget, så nu er vi gået solo.

Derfor søger jeg nu efter en andelsbolig, hvor jeg har min personlig invester (min søster) som betaler kontant.

Jeg søger derfor en 1 værelses eller 2 værelses, lidt afhængig af prisen og huslejen.

Så hvis der er udlejer her på Amino eller andet, som ser denne besked så må I meget gerne kontakte mig herinde eller på

60157121
eller mail: Sasa Kovacevic100@hotmail.com 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sasa,

Når du har fundet en andelsbolig du synes om - så sørg for guds skyld at få læst regnskaberne mv. for foreningen igennem. Der er nogle halv-rådne foreninger derude, som er finansieret med meget risikable lån - og det ville da være træls at skulle hæfte for ;-)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 20:51

Hej Jesper 

Tak for rådet det sætter jeg pris på! 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:46

"Jeg søger derfor en 1 værelses eller 2 værelses"

Hvor ?

Mvh.

John

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:26

Jeg har tidligere på Amino rådet folk der vil købe andelsboliger, til at kontakte www.andelsboligpris.dk og få en snak med Henrik Grave.

Jeg deler kontor med Henrik og ved hvor meget han gør for at gennemskue økonomien i en andelsboligforening. Der er rigtig mange sunde og gode andelsboligforeninger - men der er også nogen hvor de ser meget sort ud.

For et lille beløb på kr. 3000,- (mener jeg) får du en rapport over økonimoen i andelsboligforeningen og lige så mange telefonsamtaler du ønsker. Således at du selv forstå hvad der er op og ned på foreningen.

Held og lykke med det!

:-)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:38

Hej Sasa nu ved jeg at det er Århus du kommer til. Hvis jeg var dig så kom ned til Trøjborg og sondere mulighederne for andelsboliger. Trøjborg er super tæt på AU og der er en del andelsboliger tilsalg. Jeg ser en del opslag i de lokale supermarkeder fra folk som sælger privat.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:10

Kaffe & Co:

Hej Sasa nu ved jeg at det er Århus du kommer til. Hvis jeg var dig så kom ned til Trøjborg og sondere mulighederne for andelsboliger. Trøjborg er super tæt på AU og der er en del andelsboliger tilsalg. Jeg ser en del opslag i de lokale supermarkeder fra folk som sælger privat.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Jeg skal nok give Trøjborg et kig! Tak for det!

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:11

John J:

"Jeg søger derfor en 1 værelses eller 2 værelses"

Hvor ?

Mvh.

John

´Hej John, 

I Århus C, V, N !!!!

Smile 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:12

Peter Lauge:

Jeg har tidligere på Amino rådet folk der vil købe andelsboliger, til at kontakte www.andelsboligpris.dk og få en snak med Henrik Grave.

Jeg deler kontor med Henrik og ved hvor meget han gør for at gennemskue økonomien i en andelsboligforening. Der er rigtig mange sunde og gode andelsboligforeninger - men der er også nogen hvor de ser meget sort ud.

For et lille beløb på kr. 3000,- (mener jeg) får du en rapport over økonimoen i andelsboligforeningen og lige så mange telefonsamtaler du ønsker. Således at du selv forstå hvad der er op og ned på foreningen.

Held og lykke med det!

:-)

Hej Peter! 

Det tager jeg til mig. Mange tak! 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 01:02

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)