Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny artikeldatabase - ArtikelHQ.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mojn Amino'er!

Jeg er hoppet med på artikeldatabase-vognen - jeg forbeholder mig dog retten til at holde artikeldatabasen i beta (i forhold til funktioner), men alle artikler der indsendes bliver gennemset, og de gode bliver godkendt.

Så dette indlæg er dels for at gøre reklame for min artikeldatabase - ArtikelHQ.dk - og dels for at få noget feedback fra jer. Er der nogen uhensigtsmæssigheder eller direkte fejl? Er der noget jeg kunne gøre bedre eller mere intuitivt?
Jeg er opmærksom på, at forsiden ikke ser super godt ud, men det skulle gerne ændre sig, efterhånden som der kommer gang i artikelskriveriet.

Som tak for hjælpen går 100% af indtægterne på AdSense til de respektive forfattere i betaperioden, der vil løbe et stykke tid endnu.

tilføj en artikel nu, og hjælp en med-Amino Cool

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:49

Mojn Michael,

Du hvad er i grunden idéen med artikeldatabaser... ? Det eneste jeg ser derude er artikeldatabaser med meget lav google pr og sekundært lægger jeg mærke til at det for det meste er site-indehaveren selv der skriver indholdet.

Der er endda nogen der tilbyder en 50'er for at skrive en artikkel ;-) Super, men med en pr på 0 så kan det ikke helt svare sig ;-)

Men du får 5 stjerner i min bog for at have designet et super enkelt site! Måske kan du gøre lidt mere ud af logoet - så du er sikker på at folk fanger at det er navnet på sitet...

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:54

Vilhelm Kruse:
Du hvad er i grunden idéen med artikeldatabaser.

Istedet for bare at have et linkkatalog, så vil små artikler med links blive mere spiselige end blot links.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:01

Lidt for meget sort/hvid måske... Det hele flyder en smule ud i et, når der ingen andre farver eller kontraster er.

Men ellers nydeligt og lige til!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:29

Få links til siden for min google toolbar siger dette her  = den aktuelle side er ikke vurderet af google , det betyder din side har en lavere pagerank end 0

Find et tema der bare er lidt liv i.

Hvorfor tilføje artikel mod gratis links ? man skal jo første få noget ud ad linket når siden ikke er vurderet af google , derfor første skaf lidt links til din side tilmeld den rss – feed portaler og lidt i link kataloger min ide til boost side har jeg skrevet i denne her tråd og andre har også skrevet nogle ideer http://www.amino.dk/forums/p/92899/621603.aspx#621603 og følge med i SEO tråden og opret indlæg om relevant hjælp

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 16:51

Hej Michael,

Mikael christiansen:

Få links til siden for min google toolbar siger dette her  = den aktuelle side er ikke vurderet af google, det betyder din side har en lavere pagerank end 0

Korrekt - siden er helt ny og frisk (domæne oprettet 8. juli), og derfor er den endnu ikke vurderet af Google. Den er dog indekseret, så det er blot et spørgsmål om tid, får der sker noget på PR-siden. Desuden er jeg godt igang med at linkbuilde til siden, men ting tager tid.

Mikael christiansen:

Find et tema der bare er lidt liv i.

Temaet er netop valgt for sit minimalistiske udtryk, og jeg er ikke ubetinget enig i, at der skal være "mere liv" i det - dog har jeg allerede en række ændringer listet op, som vil skabe, ja, mere liv. Men din pointe er noteret, og da det er en betaversion, vil jeg lave en del ændringer over de næste måneder.

Tak for din feedback :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 20:37

Hej Michael,

Det simple er jo tit ganske godt - fordi læseren derved ikke forstyrres af andet = større fokus på de artikler der postes.

Google var jo selv "simpel" rent grafisk :-) og det har jo vist sig at være en god strategi.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 20:41

Hmm hvordan opretter man sig og begynder at skrive?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:36

Hej Michael,

Jeg har smidt en artikel på, men kan ses den skal godkendes manuelt af dig?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 19:00

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)