Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hundehoveder og hængerøve er ikke værd at beholde i dit liv!

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Lagersalg123 - JEN:

Martin Thorborg:
Og så vil jeg gerne bede om kammertonen de herrer.
De sidste indlæg er begyndt at læne sig op af at vi lukker tråden!

Rettet til herfra og giver varmen skylden for resten Smile

Varmen bør ikke være en undskyldning for at være fræk, jeg nåede at læse noget at det sidste du skrev inden du rettede det, og jeg synes at du, foruden visse andre, skal tage dig sammen.

Du er med til at piske en stemning op, og det har du gjort før. Du har fået meget lang snor, og du må gerne betragte dette som en advarsel.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:03 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

ld nu op, Lagersalg. Det er ikke hverken Thomas eller Jimi, der pisker en stemning op. Det er dig! Thomas skrev et positivt indlæg, som kort og godt siger, at man skal frasortere dårlige og negative indflydelser. Han har aldrig "pivet" over noget. Budskabet var positivt og udelukkende et udtryk for, at man bare skal klø på alligevel. Længere var den historie ikke, men det er lykkedes dig at piske en stemning op, så det nu er blevet til det ene uvedkommende indlæg efter det andet.

Jeg er af den opfattelse, at det kan betegnes som "piveri" hvis man grundet grundet en vægring til en opgave, mener at den forretningsmæssige beslutning er forkert og derved udstiller typen af afslag som det nu er gjort.

Af 16 tilkendegivelser er de 15 positive og den sidste fra TdO selv negativ. Det betegner jeg som en positiv tilkendegivelse for mine synspunkter, som iøvrigt ikke på nogen måde er personlige overvfor TdO, men alene forretningsmæssige. Når der så er et par stykker der pipper sammen så er det fint, men jeg overlever.

Jeg har ingen interesse i at piske noget op, og hvis du bemærker det, så er det ikke mig der er den provokerende her, men det er en af provokatørens "dage" og dem har jeg lært at leve med, når de en sjælden gang opstår.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:08 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:
Du er med til at piske en stemning op, og det har du gjort før. Du har fået meget lang snor, og du må gerne betragte dette som en advarsel.

Varmen var henvendt til provokatøren, som ikke er mig.

Rune Gjersvik:
Du har fået meget lang snor, og du må gerne betragte dette som en advarsel.

Kan jeg ikke tage seriøst, du begrunder bare tingene til mig i en PM eller her og hvis du mener mine indlæg kræver udelukkelse, så gør du bare det, men se venligst tingene i kontekst inden du beslutter dig.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:10 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Martin Thorborg:
Og så vil jeg gerne bede om kammertonen de herrer.
De sidste indlæg er begyndt at læne sig op af at vi lukker tråden!

Rettet til herfra og giver varmen skylden for resten Smile

Du bliver da så sød når Martin kommer på banen, var? Kunne du føre det videre til resten af dine indlæg f.eks. i denne tråd, ville stemningen have været en hel anden. 

@Martin luk gerne tråden for min skyld, den kan vist ikke skabe noget positivt til Amino længere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Thomas De Oliveira:

Du bliver da så sød når Martin kommer på banen, var? Kunne du føre det videre til resten af dine indlæg f.eks. i denne tråd, ville stemningen have været en hel anden. 

Sådanne udtalser, vil ikke lige fremme din popularitet.....Der er ingen grund til at være provokerende, efter at crewed her har været på banen.

/Kenneth

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:15 | Låst

Så lukker vi tråden, tak for "kampen" ;-)

Dbh Martin

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:15 | Låst

Hov jeg må være gået forkert - jeg var af den opfattelse at det var et iværksætter forum - min fejl :-D

/Søren

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)