Varmen bør ikke være en undskyldning for at være fræk, jeg nåede at læse noget at det sidste du skrev inden du rettede det, og jeg synes at du, foruden visse andre, skal tage dig sammen. Du er med til at piske en stemning op, og det har du gjort før. Du har fået meget lang snor, og du må gerne betragte dette som en advarsel. Mvh. Rune.
|
TT Tekstforfatter:ld nu op, Lagersalg. Det er ikke hverken Thomas eller Jimi, der pisker en stemning op. Det er dig! Thomas skrev et positivt indlæg, som kort og godt siger, at man skal frasortere dårlige og negative indflydelser. Han har aldrig "pivet" over noget. Budskabet var positivt og udelukkende et udtryk for, at man bare skal klø på alligevel. Længere var den historie ikke, men det er lykkedes dig at piske en stemning op, så det nu er blevet til det ene uvedkommende indlæg efter det andet.
Jeg er af den opfattelse, at det kan betegnes som "piveri" hvis man grundet grundet en vægring til en opgave, mener at den forretningsmæssige beslutning er forkert og derved udstiller typen af afslag som det nu er gjort.
Af 16 tilkendegivelser er de 15 positive og den sidste fra TdO selv negativ. Det betegner jeg som en positiv tilkendegivelse for mine synspunkter, som iøvrigt ikke på nogen måde er personlige overvfor TdO, men alene forretningsmæssige. Når der så er et par stykker der pipper sammen så er det fint, men jeg overlever.
Jeg har ingen interesse i at piske noget op, og hvis du bemærker det, så er det ikke mig der er den provokerende her, men det er en af provokatørens "dage" og dem har jeg lært at leve med, når de en sjælden gang opstår.