Tak fordi du skrev det, jeg ikke havde overskud og energi til, Jimi. Thomas, log af og nyd din sommerferie, lig i solen, tænk store tanker og læg store planer. Det får du meget mere ud af. :-) Dbh Thomas |
Thomas De Oliveira:Jeg piver ingen steder fordi jeg har mistet en opgave, og det hænger slet ikke sådan sammen som du skriver, også hænger jeg på ingen måde vedkommende ud, skriver jeg nogen navne nogen steder? hvem ved hvem personen er? ved du det? hvem er det så jeg hænger ud?
Du skriver i dit blogindlæg:
Jeg havde f.eks. en kunde, for noget tid siden, som skriv – citat – ”Jeg kan ikke se det er hensigtsmæssigt at give dig opgaven når du stadig går i folkeskole” sådan nogen personer få dem ud af dit liv, med det samme, du vil kun opleve problemer med dem, efter den tilgang til tingene, fordi du er 14 år kan du stadig være ligeså dygtig som en på 30.
Det er det som jeg anfægter og kalder "piveri". Beslutningen er helt naturligt afhængigt af opgaven, som jeg tidligere HAR skrevet.
Du skriver:
også hænger jeg på ingen måde vedkommende ud, skriver jeg nogen navne nogen steder? hvem ved hvem personen er? ved du det? hvem er det så jeg hænger ud?
Du betegner personen som har fravalgt dig på grund af alder som en hængerøv og at det er personer man skal få ud af sit liv. Problematikken er ikke om der er navn på eller ej, det er din tilgang til det forretningsmæssige aspekt som er helt ved siden af.
Thomas De Oliveira:udenfor pædagoisk rækkevidde,
Jeg skriver er på grænsen til. og det skyldes at der er ting det ikke er dig muligt at få til at forstå, deraf kommentaren. Det er både umodent og forretningsmæssigt forkert at udråbe en potentiel kunde som en hængerøv bare fordi man bliver fravalgt.
Thomas De Oliveira:samtidig med at du ofte er yderst selvmodsigende
Du skriver:
Indlæg 1. Det var dog utroligt med de stjerner! - i'm out, jeg vil nyde det gode vejr, når man endelig har tiden.
Indlæg 2. Jeg er ligeglad med de stjerner synes dog stadig det er en åndsvag måde de bliver brugt på, men det er jo bare min mening.
Fortid og nutid viser at du ikke er ligeglad, så der er du selvmodsigende.
Afslutningsvis
Så må du leve med at der er folk der kan lide dine podcast, der er folk der har kommentarer til dine podcasts, der er folk der kan lide dine indlæg, der er folk der decideret hader dine indlæg. Hvis du vil undgå respons, så lad være med at skrive uigennemtænkte indlæg eller blogindlæg.
"Nogen gange kan man tale for døve ører og samtidig kan personen ikke se skoven for bare træer, det betyder dog ikke at den blinde skal lukke for hørelsen eller den døve skal lukke øjnene"