Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hundehoveder og hængerøve er ikke værd at beholde i dit liv!

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Jeg kan sige dig en ting du skal undgå når du er 14 år Thomas, voksne mænd som driller små børn. Du kan ligeså godt lære at ignorere dem nu, fordi det vil altid findes, folk som suger energi fra andre ved at mobbe. Jeg kunne også sige grimme ting om dem, men så kommer der voldstrusler.

Faktisk er det nået dertil at jeg vil anbefale dig at forlade Amino Thomas, fordi der bliver ikke gjort noget ved det fra Aminos side, og du vil bare blive mere og mere ked af det. Evt starte med en anden profil, hvis du vil.

Og husk Amino er langt fra alt, langt størstedelen af de mest succesfulde forretningsmænd vil aldrig bruge det her forum, eller læse her. Bare for at sige at du kan sagtens klare dig uden. Så kan folk sidde og bitche på hinanden, det giver også gode sidevisninger for Amino med en masse had, og så kan der sælges annoncer.

Nå, jeg stopper her vel også snart, så jeg kan fokusere på business og mindre på børnehave problematikker.

God sommer Thomas :-)

Tak fordi du skrev det, jeg ikke havde overskud og energi til, Jimi.

Thomas, log af og nyd din sommerferie, lig i solen, tænk store tanker og læg store planer. Det får du meget mere ud af. :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:
Jeg piver ingen steder fordi jeg har mistet en opgave, og det hænger slet ikke sådan sammen som du skriver, også hænger jeg på ingen måde vedkommende ud, skriver jeg nogen navne nogen steder? hvem ved hvem personen er? ved du det? hvem er det så jeg hænger ud? 

Du skriver i dit blogindlæg:

Jeg havde f.eks. en kunde, for noget tid siden, som skriv – citat – ”Jeg kan ikke se det er hensigtsmæssigt at give dig opgaven når du stadig går i folkeskole” sådan nogen personer få dem ud af dit liv, med det samme, du vil kun opleve problemer med dem, efter den tilgang til tingene, fordi du er 14 år kan du stadig være ligeså dygtig som en på 30.

Det er det som jeg anfægter og kalder "piveri". Beslutningen er helt naturligt afhængigt af opgaven, som jeg tidligere HAR skrevet.

Du skriver:

også hænger jeg på ingen måde vedkommende ud, skriver jeg nogen navne nogen steder? hvem ved hvem personen er? ved du det? hvem er det så jeg hænger ud?

Du betegner personen som har fravalgt dig på grund af alder som en hængerøv og at det er personer man skal få ud af sit liv. Problematikken er ikke om der er navn på eller ej, det er din tilgang til det forretningsmæssige aspekt som er helt ved siden af.

Thomas De Oliveira:
udenfor pædagoisk rækkevidde,

Jeg skriver er på grænsen til. og det skyldes at der er ting det ikke er dig muligt at få til at forstå, deraf kommentaren. Det er både umodent og forretningsmæssigt forkert at udråbe en potentiel kunde som en hængerøv bare fordi man bliver fravalgt.

Thomas De Oliveira:
samtidig med at du ofte er yderst selvmodsigende

Du skriver:

Indlæg 1. Det var dog utroligt med de stjerner! - i'm out, jeg vil nyde det gode vejr, når man endelig har tiden.

Indlæg 2. Jeg er ligeglad med de stjerner synes dog stadig det er en åndsvag måde de bliver brugt på, men det er jo bare min mening.

Fortid og nutid viser at du ikke er ligeglad, så der er du selvmodsigende.

Afslutningsvis

Så må du leve med at der er folk der kan lide dine podcast, der er folk der har kommentarer til dine podcasts, der er folk der kan lide dine indlæg, der er folk der decideret hader dine indlæg. Hvis du vil undgå respons, så lad være med at skrive uigennemtænkte indlæg eller blogindlæg.

"Nogen gange kan man tale for døve ører og samtidig kan personen ikke se skoven for bare træer, det betyder dog ikke at den blinde skal lukke for hørelsen eller den døve skal lukke øjnene"

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:23 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:
Det er både umodent og forretningsmæssigt forkert at udråbe en potentiel kunde som en hængerøv bare fordi

Men det er forretningsmæssigt et stærkt træk at jorde en 14 årig dreng ?

Lagersalg123 - JEN:
Så må du leve med at der er folk der kan lide dine podcast

Men hvis man ikke kan lide dine indlæg skal man mødes efter skoletid ?

De mennesker der har travelest med at finde fejl hos andre, er oftest dem der besidder de største fejl af alle.

Nå, men nu skal jeg gøre det let for dig Jan, jeg stopper her på Amino. Og så du må hygge dig med at finde fejl hos små børn, og få stående applauser for det, oven i købet også fra nogle fra Amino Crew.

Da jeg startede her på Amino handlede det om at man talte pænt til hinanden. Det kapitel er slut. Og så er det også slut for mig

Tak til Thomas Rosenstand, Mikkel Demib , Frank Hellerup Madsen , Martin Thorborg og en del andre som har lært mig SEO. Det værdsætter jeg utrolig højt, resten kan ikke bruge til noget.

Vi ses på Twitter, eller måske til en god gang business, der ude i virkeligheden.

Jeg lader min profil stå åben for PM, men er du kun ude på ballade, så svarer jeg ikke.

God bless den positive iværksætter ånd

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:24 | Låst

jeg synes du skal forsætte, herpå amino.dk, der er forskelle på alle folk og folk der tænker lavt om en 14 åring, skal du ikke tænke meget over .

Der vil der altid være opgaver du taber selv om du er 10 gange bedre og om du gør arbejdet også udført 10 gange bedre kan folk klage pga. aldre

De tænker du er en 14 åring derved lige gennemlæser tingene en ekstra gang om det er ok., derfor skal du lave det tit ekstra godt dit arbejde.

Tit når det en med lang livserfaring kigger man ikke alt igennem grundet man har tillid grundet aldre, derved får man tit ikke ogaver pga aldre . pga. nogle  fordomme som nogle folk har , derved er det meget svært at vinde opgaver nogle gange ,derfor stor respekt til dig.

Dette kan jeg dog også vide , grundet min livserfaring grundet, folk har 100 ting de kan klage over og forventer, det vildeste strip show 20-30 minutter shows på 4 m2 danseplads på et gulvtæppe der også besværligere ens bevægelser , eller der hænger oveni en lampe midt i lokalt ned med harmer hovedet ind i mv.

Derfor vær realistisk over for alle mennesker ung, gamle eller hvad de laver siger min livserfaring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:42 | Låst

No More:

Jeg kan sige dig en ting du skal undgå når du er 14 år Thomas, voksne mænd som driller små børn. Du kan ligeså godt lære at ignorere dem nu, fordi det vil altid findes, folk som suger energi fra andre ved at mobbe. Jeg kunne også sige grimme ting om dem, men så kommer der voldstrusler.

Faktisk er det nået dertil at jeg vil anbefale dig at forlade Amino Thomas, fordi der bliver ikke gjort noget ved det fra Aminos side, og du vil bare blive mere og mere ked af det. Evt starte med en anden profil, hvis du vil.

Og husk Amino er langt fra alt, langt størstedelen af de mest succesfulde forretningsmænd vil aldrig bruge det her forum, eller læse her. Bare for at sige at du kan sagtens klare dig uden. Så kan folk sidde og bitche på hinanden, det giver også gode sidevisninger for Amino med en masse had, og så kan der sælges annoncer.

Nå, jeg stopper her vel også snart, så jeg kan fokusere på business og mindre på børnehave problematikker.

God sommer Thomas :-)

Jimi, du lyder bitter på Amino, skriv endelig til mig hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med? martin@thorborg.dk

Amino er et site med meget forskellige profiler. Der er folk der aldrig har været iværksættere, folk der er godt igang og folk der har scoret kassen.
Diversiteten er det der gør Amino spændende, men også det der bringer nogle konflikter frem engagn imellem.

Jeg syntes det er fint at Thomas stikker næsen frem, det er super cool. Men han må også finde sig i at alle ikke er enige med ham i alt det han laver og så længe det bliver skrevet konstruktivt, så kan jeg kun se at han kan lære af det.

Som du sikkert har lagt mærke til, så har vi på Amino strammet skruen over for folk der kun skriver for at nedgøre andre og resultatet er blevet rigtig godt. Stemningen er meget bedre nu, end for en måned side.
Vi har ingen interesse i at stemningen er dårlig, det er rigtigt at det på kort sigt kan give lidt flere sidevisninger, men den lange bane vil vi miste de gode debattører, så tro ikke at vi syntes det er sjovt når folk skændes.

Jeg syntes det er en super ide at nyde sommervejret, for det lyder som om du har brug for lidt frisk luft.
Når du så kommer tilbage, vil du se at Amino består af 98 % positive og konstruktive indlæg og 2 % dårlige indlæg og det syntes jeg er mere end flot, for kender du andre steder hvor du kan få mere hjælp eller finde en bedre stemning?

Dbh Martin

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:42 | Låst

Jimi Hove:
Men det er forretningsmæssigt et stærkt træk at jorde en 14 årig dreng ?

Jeg har nu læst mine indlæg igennem én gang mere, og mener ikke jeg på nogen måde jorder TdO.

Jimi Hove:
Men hvis man ikke kan lide dine indlæg skal man mødes efter skoletid ?

Nu er du jo en farverig person og med en fortid man har kunney læse om og det har jeg respekt for, men det synes jeg nu ikke berettiger til at du samtidig skal piske en stemning op som er ikke eksisterende.

Jeg har sagt, skrevet og MENER, at man skal stå ved ALT man skriver/gør og man skal OGSÅ tage konsekvensen af det, god som dårlig. Og derfor har jeg skrevet i tidligere indlæg, at hvis man står ved siden af mig og min mor .feks. og sviner hende til, så får man en røvfuld, det er en konsekvens, og den må man være klar til at tage. Hvis du forretningsmæssigt vil svine mig til, så skal du også være klar til at tage konsekvensen af det. Hvis du sviner mig personligt til, så skal du også være klar til at tage konsekvensen. Der er ingen trusler i det overhovedet, det er bare en understregning af at jeg ikke tilhører den tolerante type af mennesker med masochistiske tendenser.

Jimi Hove:
Nå, men nu skal jeg gøre det let for dig Jan, jeg stopper her på Amino. Og så du må hygge dig med at finde fejl hos små børn, og få stående applauser for det, oven i købet også fra nogle fra Amino Crew.

Det er beklageligt. Men undgp venligst infantile insinuationer.

Jimi Hove:
Jeg lader min profil stå åben for PM, men er du kun ude på ballade, så svarer jeg ikke.

Jeg har aldrig nogensinde i PM eller på anden vis opfordret til eller søgt ballade, så der bliver ikke så meget at skrive om, men hvis du har interesse i at vide noget om mig som person som du ikke kan læse ud af ovenstående, så skal du være velkommen.

PS Hvorfor har du ikke anmeldt mine indlæg hvis du mener de er stødende, jeg tror ikke du skal regne med at jeg har nogen særstatus herinde f.s.a. remindere om min opførsel, såfremt den skulle være så kritisabel som du angiver.

PPS Synd hvis du forlader Amino, for der er mange intelligente ting blandt de ting du til tider skriver.

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:51 | Låst

Og så vil jeg gerne bede om kammertonen de herrer.
De sidste indlæg er begyndt at læne sig op af at vi lukker tråden!

Dbh Martin

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:54 | Låst

Martin Thorborg:
Og så vil jeg gerne bede om kammertonen de herrer.
De sidste indlæg er begyndt at læne sig op af at vi lukker tråden!

Rettet til herfra og giver varmen skylden for resten Smile

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:54 | Låst

Hold nu op, Lagersalg. Det er ikke hverken Thomas eller Jimi, der pisker en stemning op. Det er dig! Thomas skrev et positivt indlæg, som kort og godt siger, at man skal frasortere dårlige og negative indflydelser. Han har aldrig "pivet" over noget. Budskabet var positivt og udelukkende et udtryk for, at man bare skal klø på alligevel. Længere var den historie ikke, men det er lykkedes dig at piske en stemning op, så det nu er blevet til det ene uvedkommende indlæg efter det andet.

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:59 | Låst

Kom så gutter, kan i ikke bare slappe af.
Det er synligt at i ikke er bedste venner, kan i så ikke bruge den nye funktion og blokere dem i ikke kan lide?

Det er sommer, ring dine venner op og gå ud og nyd vejretSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)