Fuldstændig enig! |
Iryna.dk:Har aldrig set nogen af deres film :-)
Det har jeg svært ved at acceptere! :)
Fuldstændig enig! |
Det har jeg svært ved at acceptere! :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Start en donation af Olsen Bandens DVD'er til Iryna! |
Jamen jeg vil gøre mig umage at se et afsnit eller to inden året er omme...! |
Jeg bidrager ene og alene med noget til dette indlæg og indholdet af dette indlæg samt linket som indlægget refererer til. Du skal simpelthen lære at læse Thomas eller måske lære at forstå indholdet af det skrevne ord. Mit indlæg i denne tråd går på det indlæg du skriver, og hvis ikke du ønsker kommentarer til dit indlæg, så lad være med at skrive det. Jeg har IKKE i dette indlæg tilkendegivet mine holdninger til de øvrige ting du har lavet. Har jeg ment det var godt, så har du fået 5 stjerner (som du har hvis du ellers forstår at kigge efter) og her får du 1 stjerne af mig for et indlæg og en blogpost der for mig at se ikke er gennemtænkt. Du henviser til et blogindlæg hvor du "piver" over du er blevet fravalgt til en opgave grundet din alder, og så hænger du vedkommende ud som en hængerøv. Mit indlæg går så på at du skal lære at forstå hvorfor. Jeg er på grænsen til, som det også antydes og til trods for nogle til tider gode projekter fra din side, faktisk at opfatte dig som værende udenfor pædagoisk rækkevidde, da du til tider går helt i selvsving og ting som hverken er sagt eller skrevet, samtidig med at du ofte er yderst selvmodsigende. @ En 14-årigs oplevelser. Hvis du ønsker en debat om det, og mener det er fantastisk det du har opnået, så opret bare en seperat tråd i Café & Hygge, så kommenterer jeg gerne på det. Og jeg kommenterer også gerne i det henseende på hvorfor jeg mener det er bedre at 14 årige (hvis de har et iværksættergen) også lærer at få de oplevelser med som hører teenageårene til. Grundet din alder er du IKKE istand til at vurdere om jeg/vi har ret, da du ikke har prøvet de ting som vi andre har. Men tro mig når jeg siger, at det er vigtigere i sine teenageår at få oplevelsen af at være forelsket, end at snakke med alverdens personer |
Køb ren argan olie her
Så kan jeg sove ordentligt om natten igen - sig til hvis du skal låne bokssættet
Olsen Banden Går Amok og Olsen Banden Ser Rødt kan i øvrigt anbefales, hvis der kun skal ses en enkelt eller to.... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
@Jan
Jeg piver ingen steder fordi jeg har mistet en opgave, og det hænger slet ikke sådan sammen som du skriver, også hænger jeg på ingen måde vedkommende ud, skriver jeg nogen navne nogen steder? hvem ved hvem personen er? ved du det? hvem er det så jeg hænger ud? du må meget gerne uddybe dine kommentarer nedenunder en ekstra gang!
Inden jeg vil kommentere på dette, vil jeg gerne høre hvad du mener med det?
|
Hvor får du fra at jeg ikke også får sådanne oplevelser? det ved du jo ikke en dyt om! Jeg har så valgt at bruge min tid på noget andet end at spille fodbold, håndbold eller gå til svømning, nemlig noget som jeg holder rigtig meget af, og det giver mig mange oplevelser, som jeg ikke vil få igennem det andet, det er mit valg, og jeg er rigtig glad og stolt af mit valg. |
Hej Thomas, Jeg vil starte med at sige at jeg, som tiden er gået, næsten er blevet sådan en slags "mini-fan" af dig, din person og dine projekter, og jeg er helt sikker på at du vil kunne forme din tilværelse, mere eller mindre, som du ønsker den i fremtiden. Tingene bliver nogen gange sagt i en lidt "grov" tone til dig, men det er nok det man skal forvente når man bevæger sig ud på en platform som er udenfor det "almindelige". Du har et super godt "drive" og det må du endelig ikke begynde at sætte i bås for at blive "strømlinet", men jeg vil helt sikkert opfordre dig til at følge disse råd i alt hvad du skal røre ved i fremtiden.
Jeg tror på og vil inderligt håbe, at du er klar over erfaringsforskellen mellem en 14 årig med et enormt drive og en 40 årig med et enormt drive OG 25 års erfaring med virksomhedsdrift og ALT hvad det indebærer. Hav nu en super god og indbringende dag og skynd dig at komme videre med alle dine skønne idéer og projekter. Mvh Lars Hyldegård
|
Jeg kan sige dig en ting du skal undgå når du er 14 år Thomas, voksne mænd som driller små børn. Du kan ligeså godt lære at ignorere dem nu, fordi det vil altid findes, folk som suger energi fra andre ved at mobbe. Jeg kunne også sige grimme ting om dem, men så kommer der voldstrusler. Faktisk er det nået dertil at jeg vil anbefale dig at forlade Amino Thomas, fordi der bliver ikke gjort noget ved det fra Aminos side, og du vil bare blive mere og mere ked af det. Evt starte med en anden profil, hvis du vil. Og husk Amino er langt fra alt, langt størstedelen af de mest succesfulde forretningsmænd vil aldrig bruge det her forum, eller læse her. Bare for at sige at du kan sagtens klare dig uden. Så kan folk sidde og bitche på hinanden, det giver også gode sidevisninger for Amino med en masse had, og så kan der sælges annoncer. Nå, jeg stopper her vel også snart, så jeg kan fokusere på business og mindre på børnehave problematikker. God sommer Thomas :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.