Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hundehoveder og hængerøve er ikke værd at beholde i dit liv!

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Hej Lasse,

tænkte lige det samme, men vil nu ikke starte en stjerne diskussion herinde :-)

Jeg mener med den udtalelse, at min holdning til det er, at jeg sagtens kan have gode venner med rigtig mange gode kvaliteter, der ikke ligefrem er en dynamisk, professionel, positiv iværksættertype. Jeg har venner der lever på den lade side - og dem om det! Derfor kan jeg stadigvæk have det rigtig godt med dem.

Negative mennesker og hængerøve findes over det hele. Det er svært at sortere dem alle fra mit netværk og jeg har i øvrigt heller ikke behov for det. Hvis alle var ens ville jeg nok kede mig.

Nu skal du heller ikke fjerne alle med en fejl eller 2.

Men jeg har haft venner som var nød til at fremhæve sig selv som den bedste i hver samtale også selvom de intet havde præsteret i det virkelige liv.

Jeg har også et familie medlem som kun snakker med en, når noget dårligt er sket, så han kan tale nedladende og være bagklog.

Det er sådan nogle mennesker jeg mener man skal fjerne totalt fra sit liv.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Det var dog utroligt med de stjerner! - i'm out, jeg vil nyde det gode vejr, når man endelig har tiden. 

jeg synes i det hele taget du skal ignorere de stjerner. Det er ikke vigtigt, vigtigt er andre ting :-)

Det er da også fedt at man har forskellige opfattelser så man har noget at diskutere jo!

Ønsker en god sommer til dig også.. Håber du får slappet af inden du skal igang igen på skolebænken og med PolitikNyt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse:

Det er sådan nogle mennesker jeg mener man skal fjerne totalt fra sit liv.

For mig at se er det bare lidt for drastisk at fjerne dem helt fra sit liv. Mine venner er venner af gode grunde og jeg smider dem ikke væk, bare fordi de er negative. Man kan jo også prøve at få ham eller hende til at tænke mere positivt i stedet for.

Hvis man har en forretningspartner, der er en hængerøv, så kan jeg godt se hvorfor man opsiger aftalen. Men det er noget andet for mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52 | Låst

Lars Hyldegård:

Hej Iryna,

Jeg tror udelukkende at sætningen "hundehoveder og hængerøve" er valgt pga. deres popularitet frembragt af Olsen-banden.

http://da.wikipedia.org/wiki/Olsen-banden

Hav en super god dag.

Mvh

Lars Hyldegård

Hej Lars,

he he.. Big Smile Jeg vidste ikke at det var derfor! Har aldrig set nogen af deres film :-)

Tak for opklaringen ;-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:54 | Låst

Iryna.dk:

Thomas De Oliveira:

Det var dog utroligt med de stjerner! - i'm out, jeg vil nyde det gode vejr, når man endelig har tiden. 

jeg synes i det hele taget du skal ignorere de stjerner. Det er ikke vigtigt, vigtigt er andre ting :-)

Det er da også fedt at man har forskellige opfattelser så man har noget at diskutere jo!

Ønsker en god sommer til dig også.. Håber du får slappet af inden du skal igang igen på skolebænken og med PolitikNyt :-)

Jeg er ligeglad med de stjerner synes dog stadig det er en åndsvag måde de bliver brugt på, men det er jo bare min mening. 

Tak for det og i lige måde da :-) P.s PolitikNyt.dk er stadig i fuld gang, den holder ikke sommerferie :-)

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 13:56 | Låst

Hej Iryna,

Det var så lidt.

Man må jo bidrage her på Amino når der endelig er noget man er ekspert i Wink

Mvh

Lars Hyldegård

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:06 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:

Nej det er ikke utroligt, det afspejler ene og alene indholdet i dit indlæg samt den blogpost du henviser til. 99% vil finde det amatøragtigt.

Er det amatøragtigt at snakke med vores statsminister Lars Løkke Rasmussen? 

Er det amatøragtigt at snakke med SEO-ekspert Thomas Rosenstand i 1 time og 15 minutter?

Er det amatøragtigt at lave et video interview med Kamal fra SF? 

Er det amatøragtigt at snakke med den succesfulde iværksætter Mogens Nørgaard, og være i praktik hos ham, samt få et rigtig god netværk

For mig er det ikke amatøragtigt for dig er det sikkert, og jeg er faktisk ligeglad for du bidrager ikke med noget brugbart til mig i dine indlæg i denne tråd. Også tror jeg heller ikke 99% mener det er amatøragtigt, hvem har oplevet ovenstående ting som 14 årig? giv mig et brugbart indlæg om det? 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:18 | Låst

Brian Schou Larsen:

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:
Jeg har lavet et nyt blogindlæg på De Oliveira Talkshow omkring personer som ikke er værd at beholde i dit liv. Indlægget er skrevet særligt til iværksættere, og jeg håber i kan bruge det til noget.

Og god sommer til dig også.

Men husk en ting til din fremtid Thomas, det er mere givtigt at holde dørene åbne omend måske bare på klem også overfor dem som ikke deler samme holdning som en selv.

Det eksempel du giver i dit blogindlæg er lidt "blålys" agtigt og ensidigt, da ingen kan læse sig frem til hvilken opgave som den der udbød den ikke mener du kan klare.

Så tænk dig om inden du en anden gang "sviner" andre til som ikke har samme opfattelse som dig, det er ikke god stil i forretningsverdenen. Hvis dit netværk kun skal bestå at mennesker der giver dig opgaver uden hensyntagen til dine evner og muligheder, så bliver du hurtigt alene.

Derudover er der en masse forhold i forhold til lovgivningen, som du grundet din alder på ingen måde er istand til at opfylde, så hvad med du først fik en dispensation for virksomhedsdrift og derved kan markedsføre dig som virksomhed med cvr nummer fremfor som en ivrig teenager?

YesIgen et velskrevet, velment og sagligt oplysende indlæg fra Lagersalg123. En fornøjelse...

YesYesYes Også herfra - Lagersalg du skal søge over i en anden branche - Du skal til at være pædagog. Der er i den "verden", også forskellige anbringelsesområder.

Ib Abildgard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 14:43 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I stedet for at kassere de venner der kan have negativ indflydelse på ens hverdag eller iværksætterliv, kan man prøve at arbejde på venne forholdet? Alt for hurtige beslytninger kan ofte ende meget galt. Så derfor synes jeg, at man skal tænke sig rigtig grundigt om inden man begynder med, at rydde op i sin venneliste og lave drastiske handlinger ;-) 

Det er en smule plat det der med at fjerne folk, som ikke bakker dig op. For sådan er livet jo. Hvis ens venner ikke bakker en op, jamen så forhelved lad være med at fortæl dem noget om ens iværksætter karriere eller projekter. Nogle gange bliver man nødt til, at adskille arbejde og privatliv fra hinanden. 

Forresten så synes jeg dit indlæg minder lidt om et af Thorborgs podcast om at rydde op i livet.

En lille ting til. Kan folk ikke stoppe med at være så forbandet destruktiv hver gang Thomas smider noget op på amino? Jeg er ved at være godt trætte af alle de indebrændte mennesker, som ikke kan give sig til at lave andet end, at "hate" andre. Tag jer sammen, giv drengen en chance og kom med noget konstruktiv kritik i stedet for alt det fis. 

Bedste hilsner

- Jimmy Wington Le

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:51 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

YesIgen et velskrevet, velment og sagligt oplysende indlæg fra Lagersalg123. En fornøjelse...

YesYesYes Også herfra - Lagersalg du skal søge over i en anden branche - Du skal til at være pædagog. Der er i den "verden", også forskellige anbringelsesområder.

Ib Abildgard

Tak de Herrer, kan se at TdO ikke forstår det jeg skriver, så jeg prøver lige en sidste gang.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)