Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hundehoveder og hængerøve er ikke værd at beholde i dit liv!

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Kære Amino'er 

Jeg har lavet et nyt blogindlæg på De Oliveira Talkshow omkring personer som ikke er værd at beholde i dit liv. Indlægget er skrevet særligt til iværksættere, og jeg håber i kan bruge det til noget.

God sommer, til jer alle, jeg holder i øjeblikket ferie, derfor har i ikke hørt særlig meget fra mig, men jeg nyder at ikke have travlt eller stresse - kan kun anbefales!

Mvh. Thomas De Oliveira

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29 | Låst
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 10 person

Hængerøve er ikke per definition dårlige mennesker for mig...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej Thomas

Nu kan jeg ikke lige smidde min bankrådgiver eller revisor for porten.

Men ellers så vælger man jo selv, hvem man vil omgåes. Og en ting jeg altid har synes er utorligt er at folk skal påmindes det.

Jeg har altid haft den indstilling, at jeg ikke er med i en popularitets konkurrance, og det uanset om det er en lille lækker fotomodel eller om det er mine kunder. Jeg har altid sagt min mening, og har så også afvist kunder. Mere fordi at jeg kan, men så også fordi at jeg ikke stolede på dem, eller at de skulle konfermeres i utrolig mange ting, og så stopper legen.

Men det med at være 14 år, så ville jeg også afvise dig, og det mere af princip, da du ikke er økonomisk ansvarlig, og jeg skal have en som jeg kan sende en advokat efter. Og så er den ikke længere.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:36 | Låst

Iryna.dk:

Folk synes dårligt om at iryna ikke har noget imod hængerøve?? det var dog plat.

Jeg har ikke set videoen, men er enig i at fjerne folk i din vennekreds / familie som er dræner en for energi.
Som tror intet er muligt, alt er for hårdt og kun er nedladende.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41 | Låst

Lasse:

Iryna.dk:

Folk synes dårligt om at iryna ikke har noget imod hængerøve?? det var dog plat.

Jeg har ikke set videoen, men er enig i at fjerne folk i din vennekreds / familie som er dræner en for energi.
Som tror intet er muligt, alt er for hårdt og kun er nedladende.

Hej Lasse,

tænkte lige det samme, men vil nu ikke starte en stjerne diskussion herinde :-)

Jeg mener med den udtalelse, at min holdning til det er, at jeg sagtens kan have gode venner med rigtig mange gode kvaliteter, der ikke ligefrem er en dynamisk, professionel, positiv iværksættertype. Jeg har venner der lever på den lade side - og dem om det! Derfor kan jeg stadigvæk have det rigtig godt med dem.

Negative mennesker og hængerøve findes over det hele. Det er svært at sortere dem alle fra mit netværk og jeg har i øvrigt heller ikke behov for det. Hvis alle var ens ville jeg nok kede mig.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:43 | Låst

Det var dog utroligt med de stjerner! - i'm out, jeg vil nyde det gode vejr, når man endelig har tiden. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:43 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Thomas De Oliveira:
Jeg har lavet et nyt blogindlæg på De Oliveira Talkshow omkring personer som ikke er værd at beholde i dit liv. Indlægget er skrevet særligt til iværksættere, og jeg håber i kan bruge det til noget.

Og god sommer til dig også.

Men husk en ting til din fremtid Thomas, det er mere givtigt at holde dørene åbne omend måske bare på klem også overfor dem som ikke deler samme holdning som en selv.

Det eksempel du giver i dit blogindlæg er lidt "blålys" agtigt og ensidigt, da ingen kan læse sig frem til hvilken opgave som den der udbød den ikke mener du kan klare.

Så tænk dig om inden du en anden gang "sviner" andre til som ikke har samme opfattelse som dig, det er ikke god stil i forretningsverdenen. Hvis dit netværk kun skal bestå at mennesker der giver dig opgaver uden hensyntagen til dine evner og muligheder, så bliver du hurtigt alene.

Derudover er der en masse forhold i forhold til lovgivningen, som du grundet din alder på ingen måde er istand til at opfylde, så hvad med du først fik en dispensation for virksomhedsdrift og derved kan markedsføre dig som virksomhed med cvr nummer fremfor som en ivrig teenager?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:45 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Thomas De Oliveira:
Det var dog utroligt med de stjerner! - i'm out, jeg vil nyde det gode vejr, når man endelig har tiden. 

Nej det er ikke utroligt, det afspejler ene og alene indholdet i dit indlæg samt den blogpost du henviser til. 99% vil finde det amatøragtigt.

Køb ren argan olie her

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 13:45 | Låst

Hej Iryna,

Jeg tror udelukkende at sætningen "hundehoveder og hængerøve" er valgt pga. deres popularitet frembragt af Olsen-banden.

http://da.wikipedia.org/wiki/Olsen-banden

Hav en super god dag.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:

Og god sommer til dig også.

Men husk en ting til din fremtid Thomas, det er mere givtigt at holde dørene åbne omend måske bare på klem også overfor dem som ikke deler samme holdning som en selv.

Det eksempel du giver i dit blogindlæg er lidt "blålys" agtigt og ensidigt, da ingen kan læse sig frem til hvilken opgave som den der udbød den ikke mener du kan klare.

Så tænk dig om inden du en anden gang "sviner" andre til som ikke har samme opfattelse som dig, det er ikke god stil i forretningsverdenen. Hvis dit netværk kun skal bestå at mennesker der giver dig opgaver uden hensyntagen til dine evner og muligheder, så bliver du hurtigt alene.

Derudover er der en masse forhold i forhold til lovgivningen, som du grundet din alder på ingen måde er istand til at opfylde, så hvad med du først fik en dispensation for virksomhedsdrift og derved kan markedsføre dig som virksomhed med cvr nummer fremfor som en ivrig teenager?

YesIgen et velskrevet, velment og sagligt oplysende indlæg fra Lagersalg123. En fornøjelse...

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)