Er der nogen der ved, om man kan finde et open surce nyhedsbrev, som er velegnet til at sende til kunder i en webshop? |
ja da
Vi bruger phplists
:)
Er der nogen der ved, om man kan finde et open surce nyhedsbrev, som er velegnet til at sende til kunder i en webshop? |
Husk bare at hvis du hoster en open source løsning (typisk hos noget shared hosting), kan du hurtigt rende ind i at din servers ip bliver banned. Personligt ville jeg hellere anbefale dig at betale de få kroner det koster om måneden hos en af de store indenfor dette. Jeg har kun brugt et par amerikanske såsom Aweber, Madmimi og MailChimp men ved at der også findes et par danske. |
Jeg kan også anbefale at bruge en af ovenstående. Jeg bruger nu MailChimp og er godt tilfreds. Det koster ikke ret meget. Jeg betaler i forhold til forbrug. Jeg har også brugt MailMonitor, som er et dansk system. Der kan du også betale i forhold til forbrug. Og du kan vælge løsning efter behov. Jeg læste på deres hjemmeside, at IKEA har valgt dem. Det er så nok ikke grundpakken.... mvh Bjørn Johansen |
Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk