Vi har de seneste 3-4 år solgt professionelle udendørsmøbler til voes kunder blandt hoteller og restauranter her i Letland.
Hidtil har vi hentet hos en grossist her i Europa, men for sæsonen 2011 planlægger vi at hente direkte hos en producent i Kina. Både stole og "tablebases" (har glemt hvad det hedder på dansk...)
Så hvis nogen ligger inde med nogle kontakter, erfaringer og lignende, så svar gerne her, eller på min email esben(at)balthos.com
Jeg har naturligvis været igennem alibaba, og har også fundet et par enkelte som jeg mener virker professionelle, men jeg har før taget fejl.....
Hvis du/i selv skal hente i østen, så tror jeg kun det kan betale sig hvis du kan tage store mængder hjem. Herudover skal du kunne give en meget klar kravspecifikation - ned til mindste detalje, og det kræver selvfølgelig at du ved alt om materialerne møblerne bliver produceret af......
Er du oppe i en større volume, så ville jeg personligt investere i en besigtigelsestur til udvalgte fabrikker i Kina, for at få en forståelse for både handelskulturen, men også kvalitet, muligheder, ulemper etc.
Vi handler med Kina på andre produkter, så jeg er klar over (også af dårlig erfaring) at alt skal være afklaret.
Du har muligvis ret i at vi skal op i meget store mængder, men så kan jeg i det mindste få afklaret før 2011 sæsonen starter, hvilken variant vi vælger. Jeg er dog indstillet på at vi skal op i en fuld container af den ene eller anden størrelse som minimum.
Se det lyder jo spændende...dog synes jeg umiddelbart ikke at jeg kan finde stedet hvor jeg kan sende dig en PM ... Kan du sende mig en mail på esben(a)balthos.com så kunne vi tage den der?