Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til nyt webprojekt søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev det min tur til at få en fremragende idé, og jeg er ret så entusiastisk!

Jeg har i flere år beskæftiget mig med B2B salg og rådgivning, og det er herfra ideen stammer.

Uden at afsløre kerne-ideen i projektet, så vil jeg dog gerne fortælle at min idé handler om at bringe leverandører og kunder sammen. Der er en del lign. sider for B2C, men endnu ikke B2B og der findes derfor en unik first-mover mulighed i dette projekt.

Jeg har foretaget indledende research hos potentielle kunder for, at afprøve om produktet kunne sælges, og den feedback jeg har fået på ideen har været udelukkende positiv. Derfor har jeg nu besluttet, at ideen er for god til ikke at blive realiseret, og i den forbindelse søger jeg en investor som er interesseret i at deltage i projektet.

Det jeg søger er dels en investeringsevne på ca. 4-500.000,- og gerne en investor der kan bidrage med know-how. Til gengæld tilbyder jeg enten kontant afkast eller op til 50% ejerskab i virksomheden med buy out efter nærmere afale.

Jeg er naturligvis klar over, at ovenstående ikke er en fyldestgørende redegørelse for projektet, men jeg præsenterer gerne hele ideen for seriøst interesserede ansigt til ansigt.

Belært af hvad der er blev skrevet af indlæg på andre lign. tråde vil jeg gerne opfordre til, at kun interesserede investorer svarer i tråden. Kritik er meget velkommen i pb.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Fra Dubai
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:32

Hej

Send mig en PB med mere info.

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:49