Hvis vi ser på den rene konvertering vil en "advokatstil" så ikke hjælpe med at skabe tillid til produktet og dermed også at folk køber? Også selvom nogle synes det er konservativt?
Hej,
Jeg vil godt starte med at sige, at jeg synes du er en pioneer for din branche (nu da jeg ikke har set andre markedsføre sig på denne vis)
Det er utroligt vigtigt at følge med udviklingen , hvilket er noget rigtigt mange revisore og advokater glemmer.
Når det er sagt, så er personlig branding og effekt altid uhyre spændende, og situationen er STADIG således at den økonomiske branche stadig ikke kan sige at det røde power-tie, ikke er nødvendigt længere. DET ER DET!. Og lige ledes ser vi på samme vis at den eneste branche der stadig ikke har smidt slipset til fordel for den "bløde og empatiske leder" , ja det er nemlig kun 2 brancher, den økonomiske og den juridiske, Og faktum er at vort samfund stadig VIL se disse punkter som autoritets figurer, præcis som brandmænd og politi.
Banken og Advokaten er de rådgivere der er SÅ vigtige i vore liv, at vi SKAL kunne stole på dem, og på den vis ser vi dem næsten som en autoritet, og vi søger til dem for råd, og stoler på deres beslutning.
Min konklusion er at du uanset hvad skal beholde den autoritære figur.
Når det er sagt, så har videoen en forkert opbygning. Og det er jo fair nok., men nu giver jeg dig den samme formel som alle IM'ere bruger (af en logisk årsag) Det virker:
Trin 1. Du Præsenterer dig selv kort. dit navn, stilling , firma.
Trin 2. Fortæl omkring produkterne (nævn prisen korrekt. Du gør den indviklet. Det heder "tohundredeognioghalvfems" og " "totusindetohundredeognioghalvfems" - Det andet giver utrykhed da du ikke formulerer dig ordentligt. "niogtyvenioghalvfems" giver en fejlmargen. Det gør det andet ikke. Så din troværdighed kan altså boostes her.
Trin 3 Hvorfor har kunden brug for produktet ?
Trin 4 Hvordan kan de få produktet ?
(lidt ekstra salgs teknik du kan medføre)
1. Monitization. Lav en før/efter pris og lav dit tilbud som en kampagne over en bestemt periode. Så opfordrer du mere til at de slår til med det samme og din konvertering vil forøges.
2. Fear of loss. Udbyd et bestemt antal pakker til den billige pris over en bestemt periode så de ligeledes skal handle nu for at få det gode tilbud.
3. FearCity. Fortæl hvad der evt kan ske hvis de IKKE bruger dine produkter
Og en pokkers masse teknikker mere.. Men start med trin 1-4 og fokuser på at holde ansigtet i ro, når du ikke taler.
Der efter kan du med fordel få lavet noget nyt grafik til dine pakker, så det ligner pakker og giver en bedre call2action.