Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste wordpress host?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan rigtig godt lide friheden til at lave en opsætning 100% som jeg ønsker det, hvor webhotellet passer til mine behov og ikke de mange andre som har et webhotel på samme server.

Så jeg har en server hos ActiveWebs og et par noder i VPS.net cloud netværk (som har hosting i både USA og London, den i London svarer lige så hurtigt som den jeg har hos ActiveWebs i Jylland).
Senest tester vi lidt med vps setup hos linode.com som også har hostingcenter i London...

Fordelen ved de 2 engelske, hvis man kan lidt selv, er den totalle frihed de giver mig. Ikke blot i opsætning, men også kapacitet.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:05
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Selvom denne debat da vist blev startet for et stykke tid siden, vil jeg dog alligevel bidrage med mine erfaringer Yes

Jeg har mest benyttet mig af Unoeuro og Meebox. Det skyldes, at de begge har haft en billig pris, og har en nem 1-click-installer platform til eksempelvis Wordpress. Men der er vist noget med at Meebox begynder at skrue op for deres priser, så må indrømme at jeg tøver lidt ved sidstnævnte - til gengæld har de en tand bedre service end Unoeuro :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:23
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42

Hvis det skal væe et hostingmiljø, der er 100% designet til at køre Wordpress, så ta' et kig på WP Engine og Synthesis. Du skal dog være opmærksom på, at sådanne løsninger ikke fås til 10-20 kroner per måned. WP Engine har lige lukket en venturerunde og fået 15 millioner (dollars) i backing, så de er her nok også et godt stykke ind i fremtiden.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:48

Kasper Bergholt:

Hvis det skal væe et hostingmiljø, der er 100% designet til at køre Wordpress, så ta' et kig på WP Engine og Synthesis. Du skal dog være opmærksom på, at sådanne løsninger ikke fås til 10-20 kroner per måned. WP Engine har lige lukket en venturerunde og fået 15 millioner (dollars) i backing, så de er her nok også et godt stykke ind i fremtiden.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50

@Philip - Den havde jeg overset, beklager...

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:03

Phillip Dyhr Hobbs:
Why hasn't anyone mentioned the REAL best WordPress hosts?

This thread was made in 2010.

I don't know about WPEngine, but as far as I remember WebSynthesis opened for business later than 2010. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)