Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån penge af mohammed hassan!

Side 4 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at trække de 150EURO fra i SKAT som U-landsstøtte? Cool

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja ja man kan se at I mangler erfaring i livets skyggesider. Jeg tror stadig at dette er en af dem og I kommer til at side med en erfaring rigere og 150 euro fattigere bagefter.

men lad mig høre hvis det går godt.

Ja vi får at se hvem der griner når jeg står med 10.000 Euro i hånden i morgen :-). Har lige talt med ham, og betaler jeg i aften så har jeg pengene i morgen.

Glæder mig.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:57

Først Mohammed og nu Lumby, jeg ved ikke hvad der er sjovere. lol

Casper, du skal da helt klart betale Mohammed og få de penge i en fart! Smile

Kommer snart...

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:58

lumby:

ja ja man kan se at I mangler erfaring i livets skyggesider. Jeg tror stadig at dette er en af dem og I kommer til at side med en erfaring rigere og 150 euro fattigere bagefter.

Se det er humor det der ;)

Lumby du er virkelig sjov (hvis du altså prøver på det)

Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:59

den er i stil med denne her.

DATO: 11/07/2010

MEDDELELSE OM BETALT OG KVALIFICERET STATUS

FRA: Præmie-komiteen
TIL
:  lumby
RE: MEDDELELSE OM BETALT OG KVALIFICERET STATUS
http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=614092&FID=758a59400259

lumby, PNI Award Komiteen har udbetalt over 87,000,000 i US dollar til hundredetusinder af heldige vindere i 41 lande, hvilket har resulteret i16 millionærer og 4 vindere, der hver har vundet ti millioner US dollar. . PNI, en sponsor af online væddemål, giver præmier væk på op til ti millioner US dollars dagligt.  lumby i ishoj, se den officielle præmieliste nedenfor for de kontantpræmier, du er kvalificeret til at modtage, hvis du indsender vinderkuponen i overensstemmelse med sponsorreglerne.

FORNAVN

EFTERNAVN

BY

LAND

BELØB

STATUS

William

Herriott

Glasgow

Scotland

$1,000,000.00

BETALT

flemming

lumby

ishoj

dk

$300.00

KVALIFICERET

Kerry

C.

Queensland

Australia

$300.00

UNDER BEHANDLING

Nico

Mentis

Sindelfingen

Germany

$300.00

BETALT

lumby

ishoj

dk

$50,000.00

KVALIFICERET

Jennifer

Fisher

Porterville

U.S.A.

$1,000,000.00

BETALT

Claudio

Segneri

Roma

Italy

$50,000.00

BETALT

M.K.

Basha

Delhi

India

$10,000,000.00

BETALT

Esther

Yoon

Toronto

Canada

$100,000.00

BETALT

Christopher

L.

Barnstaple

U.K.

$10,000.00

UNDER BEHANDLING

Gareth

Connors

Kingswood

Australia

$50,000.00

BETALT

lumby

ishoj

dk

$10,000.00

KVALIFICERET

Clair

Held

Sao Paulo

Brazil

$300.00

BETALT

Eric

Prevost

Calvados

France

$10,000,000.00

BETALT

Joseph

Lyddane

Waldorf

U.S.A.

$10,000.00

BETALT

lumby, hvis du er på betalt- og kvalificeret-listen ovenfor, er det næste trin at godkende dit PIN # på den følgende side. Det sikrer, at efter behørig indsendelse af din vinderkupon i overensstemmelse med FreeLottos officielle regler, ved hjælp af den nemme F.A.S.T. service eller via den gratis indsendelsesmetode på FreeLotto.com, vil  lumby og kun  lumby få udbetalt $1 million (én million US dollar) i Classic FreeLotto spillet eller andre præmier.

KLIK HER FOR AUTOMATISERET F.A.S.T. SERVICE

hvem er så stor idiot at man giver 10.000.000,00 dollers væk om dagen og disse penge kan man heller ikke få uden at betale for det. he he

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 21:00

Ha ha - stop... Jeg kan ikke få luft Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:04

Ej hvor fedt, har du fået dine lotto-millioner? Det må jo også være lidt anderledes når det er udlandet?

Tilmeldt 16. Jul 09
Skrevet kl. 21:05

jeg får en om ugen, men jeg kan fortælle jer at hos det originale firma free lotto har jeg vundet 5 dollers, jeg har checken her på skrivbordet, det koster 125 kr at få den indløst.

men den vertificering er anderledes end disse pirater.

Fra fanø
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:14

he he he jeg har da aldrig læst noget så sjovt Smile godt gået casper

Tilmeldt 16. Jul 09
Skrevet kl. 21:19

CAN'T READ THIS EMAIL? CLICK HERE TO READ IT IN ENGLISH*.

To ensure that you NEVER miss an important prize notification from FreeLotto, please add FreeLotto.com to your address book. WHY?

Dear flemming lumby,
You are receiving this message because you joined FreeLotto on Tuesday September 16th, 2008, from IP Address 85.24.116.47. When you registered you agreed to receive messages from FreeLotto. FreeLotto NEVER sends JUNK or SPAM messages. We never send mail to anyone unless they requested it when they registered. If you somehow didn't understand that you were agreeing to receive messages from us at the time you joined PLEASE CLICK HERE TO BE PERMANENTLY REMOVED FROM OUR LIST. In doing so you will also cancel your FreeLotto membership and you will no longer be eligible to play FreeLotto or receive up to $11,000,000.00 in daily prizes. We regret any inconvenience.
Thank you,
FreeLotto Member Services

flemming, you have 0 entries in the Guaranteed $1,000 a Week for Life Sweepstakes. Click for more information!

STATUSMEDDELELSE OM BETALT & AFVENTENDE CHECKUDSTEDELSE
KONTO # 5940025 / PIN KODE 99999999 

flemming, PCC, en afdeling hos PNI, har allerede præmieret hundredetusinde heldige modtagere i 41 lande med over $87,000,000.00 millioner dollar. Det vil altså sige, at vi har gjort 16 millioner mennesker til millionærer, hvoraf 4 af vinderne hver vandt ti millioner dollar.  PNI, en sponsor af online væddemål, giver præmier væk på op til ti millioner US dollar dagligt. flemming lumby FRA ishoj, gennemgå den officielle liste nedenfor, for at se om du er berettiget til at modtage en check efter behørig indsendelse i overensstemmelse med vores sponsorregler.

http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=610481&FID=758a59400259

flemming

lumby

ishoj

flemming

lumby

ishoj

flemming

lumby

ishoj

flemming, hvis du er på vores Betalt og Afventende-liste ovenfor, er det næste trin at godkende din PIN # på den følgende side.  Det sikrer, at efter behørig indsendelse af din vinderkupon i overensstemmelse med FreeLottos regler, ved hjælp af den nemme F.A.S.T. service, eller via den gratis indsendelsesmetode på nettet, vil flemming lumby og kun flemming lumby få udbetalt $1 million (én million dollar) i Classic FreeLotto spillet eller andre præmier.

her er lige en til  så jeg er meget rig he he

tænk jer om inden i hopper i gyngen

Side 4 ud af 12 (111 indlæg)