Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom i det filosofiske hjørne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige kommet hjem fra en hyggelig strand tur og kom i det filosofiske hjørne og kom i tanke om sangen 'Kys det nu det satans liv' med TV2.

Den får sgu en til at tænke lidt mere over livet synes jeg :)

Husker I at leve livet og dermed mener jeg ikke kun lave det sædvanlige med arbejde hele tiden?

">Hør sangen

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var da sjovt. Jeg holder ferie lige nu og kom også i det filosofiske hjørne igår. Det resulterede i det blogindlæg, der er i min signatur. Men det er nu også en fantastisk sang, du refererer til. Den har jeg citeret mange gange :-)

Bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er en rigtig god sang! :) - en god påminder!

Jeg så også filmen 'Click' for ikke så længe siden, og på trods af at det er en komedie, så ramte den mig meget..!

Jeg har nu klasket min væg til med en masse billeder fra oplevelser/situationer som vikrelig betød meget for mig, mine mål skrevet op i lækre farver, samt forskellige citater mm som en daglig reminder om hvad det egentlig er det hele handler om.. :)

Det gør til at jeg får smidt det i hovedet hver morgen, og det booster mit energi niveau, humør og motivation med det samme - Det giver mig en øjeblikkelig følelse af taknemlighed, og gejst til at skabe flere fantastiske oplevelser Smile Kan anbefales Yes

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Krabbe:

Det var da sjovt. Jeg holder ferie lige nu og kom også i det filosofiske hjørne igår. Det resulterede i det blogindlæg, der er i min signatur. Men det er nu også en fantastisk sang, du refererer til. Den har jeg citeret mange gange :-)

Bedste hilsener

Tommy

Yes Super blogindlæg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)