Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Let tjente penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Vi er ved at lave en service som i kan tjene penge på, vi ér snart klar med en elektronisk time seddel som vi har lavet i samarbejde med C5 og econnomic, men har nogen herinede lyst til at sælge denne service er i meget velkomne vi går ikke så meget op i om i kalder den jeres eget kaldenavn

Vi skal bare have 25 kr md pr enhed der er tilmeldt så hvad i tager er helt op til jer selv der kan dog komme en ner udgift hvis integratinonen til økonomisystemerne er tidskrævende.

Fra København Ø
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Fra  nordicADmedia Skrevet kl. 20:49

Hej

Lyder interessant noget som du kan fortælle lidt mere omkring.  Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Web-siden.dk:

Vi er ved at lave en service som i kan tjene penge på, vi ér snart klar med en elektronisk time seddel som vi har lavet i samarbejde med C5 og econnomic, men har nogen herinede lyst til at sælge denne service er i meget velkomne vi går ikke så meget op i om i kalder den jeres eget kaldenavn

Vi skal bare have 25 kr md pr enhed der er tilmeldt så hvad i tager er helt op til jer selv der kan dog komme en ner udgift hvis integratinonen til økonomisystemerne er tidskrævende.

Smart at oplyse priser på Amino, som ranker mega højt på Google...

Så kan du risikere at ligge i toppen, og så kan alle kunder se, hva jeres sælger/partner/what ever betaler for service pr mdr...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Web-siden.dk:

Hej aminoer

Vi er ved at lave en service som i kan tjene penge på

Hvordan? Du bør fortælle mere omkring, hvordan jeg kan tjener penge på din service, hvilke fordele det giver osv.
Hvad får jeg for de 25,- om måneden?

Og ikke "bare" skrive at vi skal have 25,- for en service, hvor jeg kan tjene penge på!!!

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 14:08

Dommeren:

Web-siden.dk:

Hej aminoer

Vi er ved at lave en service som i kan tjene penge på

Hvordan? Du bør fortælle mere omkring, hvordan jeg kan tjener penge på din service, hvilke fordele det giver osv.
Hvad får jeg for de 25,- om måneden?

Og ikke "bare" skrive at vi skal have 25,- for en service, hvor jeg kan tjene penge på!!!

Har du ikke læst tråden?

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)