Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GratisDNS

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvor lang tid går da før jeg kan redeleger mit domæne på DK-hostmaster til GratisDNS, plejer det ikke at være 24 timer før gratisDNS opdaterer?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:15

Jeg synes, at jeg har læst noget om at de opdaterer 4 gange i døgnet, så maks 6 timer. :)

Kommer snart...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:16

Hvad med at spørge hos GratisDNS? Smile

De har også et fint forum hvor du sikkert kan få svar på din supporthenvendelse.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 18:38

Anders Christensen:

Hvad med at spørge hos GratisDNS? Smile

De har også et fint forum hvor du sikkert kan få svar på din supporthenvendelse.

Det var ikke lige et svar jeg havde regnet med, da er jo en grund til at jeg spørg på amino.

Da er jo en del da har rodet med GratisDNS ved jeg...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 18:41

Arlo:

Det var ikke lige et svar jeg havde regnet med, da er jo en grund til at jeg spørg på amino.

Jeg tænkte blot at det da måtte være ganske logisk at spørge dem når de nu har et forum udelukkende til at supportere deres brugere og kunder.

Det har jo ikke den store relevans for iværksættere som sådan, men når det er her i "cafe og hygge" er det naturligvis i orden, det var såmænd blot et forslag til hvor du kunne få den rette hjælp og vejledning.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 18:51

GratisDNS opdatere deres servere 4 gange i timen. Der står følgende på deres side.

Vi reloader vores maskiner 4 gange i døgnet, mellem kl 1-2, 7-8, 13-14 og 19-20. Så hvis du opretter et domæne kl 19:01, så skal du vente til kl 2:05 med at gå vidre, omvendt, hvis du opretter et domæne kl 18:58, så er du klar til at gå vidre kl 20:05.

Jeg erfarer dog at du nogle gange skal vente til opdatering #2, efter du har tilføjet dit domæne. Altså, hvis du tilføjer dit domæne kl. 18:58 skal du i nogle tilfælde vente til kl. 02:05. Men det variere lidt, eller også kan jeg bare ikke klokken... :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 18:55

Anders Christensen:

Arlo:

Jeg tænkte blot at det da måtte være ganske logisk at spørge dem når de nu har et forum udelukkende til at supportere deres brugere og kunder.

Det har jo ikke den store relevans for iværksættere som sådan, men når det er her i "cafe og hygge" er det naturligvis i orden, det var såmænd blot et forslag til hvor du kunne få den rette hjælp og vejledning.

GratisDNS har en rigtig grim tone på deres forum. Ikke fra deres kunder, men fra dem der faktisk sidder fra GratisDNS og yder "support". Og deres holdning er som udgangspunkt, at det må man selv klare. Og alle spørgsmål, besvarer de som om man er total idiot og som var det verdens dummeste spørgsmål.

Jeg forstår godt at han skriver her og ikke andre steder. Og det er vel hel fint. Vi kan jo hjælpe sagtens hinanden (ordenligt) herinde med næsten hvad som helst. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 19:48

Patrick:

GratisDNS har en rigtig grim tone på deres forum. Ikke fra deres kunder, men fra dem der faktisk sidder fra GratisDNS og yder "support". Og deres holdning er som udgangspunkt, at det må man selv klare. Og alle spørgsmål, besvarer de som om man er total idiot og som var det verdens dummeste spørgsmål.

Jeg forstår godt at han skriver her og ikke andre steder. Og det er vel hel fint. Vi kan jo hjælpe sagtens hinanden (ordenligt) herinde med næsten hvad som helst. :-)

Ja okey, det er nok ikke det mest motiverende for brugerne så, selv har jeg ikke brugt deres service ret meget de sidste par år, ikke siden vi fik QuickDNS i luften.

Den kan cirka det samme, men lidt mere omkring templates så vidt jeg kan lure.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)