Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til "del"- facebook funktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminos,

Jeg har for nylig startet min egen hjemmeside op. Hvor der kommer nogle daglige artikler. 

Jeg har så skiftet design på den, hvilke har medført at "del" knappen til facebook ikke fanger mit billede på artiklerne. 

Siden er: http://ar.dk

Er der nogen der kan et trick ? eller det helt håbløst?

Jeg har ikke forstand på kode, eller programmering eller noget, så har lidt svært ved at se hvordan jeg kan løse det.

Jeg har dog selv sat siden op.

Venlig hilsen 

Anders Rasmussen

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 11:50

Hej Anders. Mener du at på Facebook trækkes billedet fra posten ikke med over? Hvis det er det, har jeg selv stødt på problemet, men det var fra en blog, og har ikke løst problemet, men har fundet ud af at hvis indlægget har ligget en dags tid, og jeg så deler det senere, så kommer billedet med.

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 12:02

ja lige præcis.  

ok, ja sådan gjorde den også før, men nu er det billede den trækker med over, en "hængelås og en nøgle". Jeg går ud at det er fordi facebook ikke kan se det billede der skal med

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:42

Der har været sporadiske problemer med "Del på FaceBook" de sidste mange måneder.... Så det er ikke utænkeligt problemet ligger i FB's ende... Med andre ord: Løsningen kan meget vel bare være at vente på FB får styr på deres s**t :)

Men jeg har ikke kigget på dit site eller noget.... Jeg antager bare du har implementeret funktionen korrekt...og i så fald er der altså ikke så meget at gøre.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)