Vi arbejder iøjeblikket på at få IndustriBasen ind i Norge og Sverige, men før vi overhovedet vil gøre det skal vi have en fejlfri Dansk side så alt er 100% iorden.
Derfor vil vi gerne finde så mange fejl som muligt. Fejl kan være stavefejl, links der ikke virker, sider der ikke vil vises, ting der ikke ser naturligt ud, ja bare skriv hvis der er noget der ser forkert ud.
Jeg kan heller ikke finde ti ting, da jeg synes, det er et utrolig flot og enkelt site, du har opbygget.
Bemærkede dog alligevel at jeg tror din grønne "Indryk annonce"-knap kunne blive mere effektiv. Det er naturligvis noget du skal måle på, men min vurdering er at knappen måske falder for meget sammen med reklamen ved siden af.
Vi er efterhånden allesammen blevet gode til at overse reklamer på nettet, og hvis en vigtig call-to-action-knap bliver forvekslet med reklame, går du måske glip af konverteringer.
Måske skal den flyttes eller måske er det nok at give den runde hjørner. Alle andre knapper på dit site har runde hjørner, og det virker mere knap-agtigt.
Prøv at stille et eller to alternativer op i GoogleWebsite Optimizer, og se om jeg har ret. Måske virker det perfekt nu :)
Jeg synes at der er forlidt info om varerne, især på de brugte ting er det vigtigt at man kan se produkterne ordentlig har i overvejet 360 grader fotos...?
Tak for jeres kritik, det er vigtigt at finde de fejl man ikke selv har set.
Siden vil bliver hurtigere snart og den grønne knap vil blive udskiftet med en anden.
Det med 360 graders foto er ikke noget vi vil lave lige pt, det er ikke os der har ting til salg men virksomheder, forhandlere og private fra hele landet der køber og sælger og herved oploader fotos selv, jeg tror der går noget tid før det er noget der bliver aktuelt.