Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finde man folk til at blive interviewet til en artikel?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg står og skal have skrevet en artikel til en af mine sider, vil jeg gerne have at den skal være med citater / kommentare fra flere personer end bare 1.

Det artiklen mangler er programmøre som har fået mistænkelige  opgaver, og vil fortælle om deres oplevelse. Det er ca. 5 spørgsmål der bare lige skal svares på (hvis de da har oplevet noget indenfor lige det her emne der skrives om).  Jeg vil ikke skrive emnet herinde da jeg godt lige vil holde det lidt skjult , indtil artiklen er blevet skrevet lidt :)

Men hvor finder man sådan nogen folk er mit spørgsmål egentlig, og hvad betaler man dem for at medvirke (anonymt)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:09

Kim Vinberg:
Det artiklen mangler er programmøre som har fået mistænkelige  opgaver

Definer mærkelige opgaver? Nordkorea ringede i morges, ulovlige ting eller direkte dumhed fra kunder?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:13

Lasse:

Kim Vinberg:
Det artiklen mangler er programmøre som har fået mistænkelige  opgaver

Definer mærkelige opgaver? Nordkorea ringede i morges, ulovlige ting eller direkte dumhed fra kunder?

svar: ulovlige ting

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:38

Kim Vinberg:
hvad betaler man dem for at medvirke (anonymt)

Jeg tror sådan set ikke du behøver betale dem noget som helst.... Det er så vidt jeg ved god latin i mediebranchen, at man ikke betaler folk for den slags.... og der er jo dagligt interviews i landets medier - både anonyme og ikke-anonyme. Så noget tyder på det ikke er betaling af interview-ofre, der skal holde dig tilbage :)

Ang. hvor du finder dem.... Tja... Der er jo masser af folk herinde, der roder med den slags - så hvorfor ikke hive fat i nogle aminoer? Du kan jo også være så fræk at kontakte dem direkte..... Derudover er der jo også masser af fora på nettet for kode-nørder. Også i udlandet.... og et interview med en udenlandsk programmør ville da heller ikke være det værste.... ville give et fedt internationalt skær over dit projekt :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:44

Takker for svarende. Tror jeg vil søge lidt på nogle udenlandske forums efter emner med disse opgaver :P

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 14:35

hej kim

- mit forslag til være at du bruger en af flg. muligheder :

1.sætter et fast honorar, som tager udgangspunkt i den tid det tager at besvare spørgsmålene,

- og sætter det lidt lavere en en programmør-timeløn, fordi det er noget der er simplere end at programmere

2. finder noget som er af værdi for en programmør, en usædvanlig gadget eller lign.

3. afregner i form af et gavekort til en butik der har noget m/k programmører har glæde af øl/vin/wellness

4. afregner i form af en billet til et eller andet arr. som er lidt noget særligt - musik, bio-billet, whatever ...

5. ... noget du ikke har tænkt på, endnu ... :-) 

- mht. at finde nogle programmører - så giv mig blot en tilbagemelding - så kan jeg finde nogle til dig, 

- og, jeg tror også at jeg har nogle i den kategori du søger, ikke så mange, men måske 2-3-5 stykker

hilsner

dann s.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)